תיקון דלתות עץ - דלתות העץ בדירתכם מתחילות לייצר תקלות חוזרות? שירותי תיקון מקצועיים הם התשובה עבורכם!

דלתות העץ בדירתכם מתחילות לייצר תקלות בתדירות גבוהה? חברת מנעול ומפתח מציעה עבורכם שירותי תיקון דלתות עץ מקצועיים ויעילים במיוחד. לפני שאתם מחליטים לוותר על דלתות העץ הישנות, חשוב שתכירו את שירותי התיקון המקצועיים של חברת מנעול ומפתח. החברה מספקת לכל לקוחותיה מנעולנים מקצועיים שסיימו את כל שלבי ההכשרה בהצלחה, מקפידים לעבור השתלמויות מקצועיות בתדירות גבוהה ומחזיקים ברישיון תקף לעסוק בתחום. מנעולן מקצועי שסיים את כל הכשרתו בהצלחה יודע להעניק שירותי תיקון דלתות עץ, תיקון מחזיר דלת, פריצת מנעולים, החלפת מנעולים ועוד. אז לפני שאתם ממהרים לוותר על דלתות העץ הישנות שלכם, חשוב להסתייע בשירותי תיקון דלתות עץ שיוכלו להשיב את דלתות דירתכם למצב תקין למשך שנים ארוכות.

תיקון דלתות עץ

אל תתפשרו על המנעולן שלכם - לא כל אדם המציג את עצמו בתור מנעולן ידע להעניק לכם שירות מקצועי!

לפני שאתם בוחרים בכל אדם המציע את שירותיו בתור מנעולן, חשוב שתכירו מספר דגשים חשובים אודות זהותו של מנעולן מקצועי. מנעולן מקצועי המציע שירותי תיקון דלתות הוא אדם שעבר הכשרה ארוכה של מספר חודשי למידה עיונית ומעשית. לאחר תום כל שלבי ההכשרה, המנעולן נדרש לעבור מבחן המוכיח כי הוא אכן יודע להתמודד עם צילינדרים תקולים ולהעניק שירותי תיקון דלתות עץ ותיקון מחזיר דלת. רק לאחר שהמנעולן עבר את המבחן, הוא מקבל את הרישיון לעסוק בתחום ולהציע את שירותיו לכל דורש. אך לצערנו, כיום יש לא מעט אנשים המפרסמים את עצמם בתור מנעולנים על אף שאין להם את הרישיון הנדרש לעסוק בתחום. מעבר לכך שמנעולנים אלה לא ידעו להעניק לכם שירות מקצועי להתמודדות עם כל בעיה, הם עלולים לגרום לפגיעות שונות בדלתות דירתכם. לכן, לפני שאתם בוחרים שירותי תיקון דלתות עץ באופן שרירותי, חשוב לוודא שהמנעולן מחזיק ברישיון תקף.

תיקון דלתות עץ

הכירו את הליך ההכשרה שכל מנעולן מקצועי חייב לעבור - רק לאחר השלמתו ניתן לקבל את הרישיון לעסוק בתחום!

חברת מנעול ומפתח מאגדת עבורכם את כל המנעולנים המקצועיים ביותר שסיימו בהצלחה את כל שלבי ההכשרה. כעת, חשוב שתכירו את שלבי העבודה להתמודדות עם התקלות השכיחות ביותר. אחת הבעיות השכיחות ביותר בגינן אנשים רבים כיום נדרשים לשירותי תיקון דלתות עץ היא תקלות בצילינדר. המנעול כבר לא נפתח וננעל בקלות כמו בעבר? לא מצליחים לנעול או לפתוח את הדלת כלל? מנעולן מקצועי ידע להעניק לכם שירות מלא לתיקון כלל התקלות הקיימות בצילינדר. אם מדובר בתקלה פשוטה שניתן להתגבר עליה ללא שירותי פריצה והחלפת מנעולים, מנעולן מיומן ידע לעשות זאת עבורכם ללא פגיעה בצילינדר הקיים. מנגד, אם מדובר בבעיה משמעותית המחייבת מתן שירותי פריצה, המנעולן יידרש להתכונן להליך תיקון מעט מורכב יותר.

נדרשים לפריצה? כך המנעולן שלכם יפרוץ כל מנעול!

הליך תיקון דלתות עץ המצריך מהמנעולן שלכם לפרוץ את הדלת אינו כולל פגיעה בדלת כלל. בניגוד למקובל לחשוב, אין כל קשר בין הליך הפריצה לבין תקינות הדלת. הליך הפריצה מתמקד בצילינדר בלבד, כך שלאחר השלמתו ופתיחת הדלת, ניתן יהיה להחליף צילינדר ולחזור לעשות שימוש תקין באותה דלת. איך מתמודדים עם צילינדר נעול שלא נפתח? מרבית המנעולנים בוחרים בשיטת הקידוח. קידוח נקודתי בנקודה מדויקת פגע בתקינות הצילינדר ויוציא אותו מכלל שימוש. לאחר הקידוח, ניתן יהיה לפתוח את הדלת ולהחליף את הצילינדר התקול. חשוב להדגיש כי שירות זה נכון להליך תיקון דלתות עץ או תיקון דלתות פלדלת ללא הבחנה. 

לאחר הפריצה אתם נדרשים לבחור מנעול חדש - הכירו את המנעולים החכמים!

חברת מנעול ומפתח שלחה לכן מנעולן מקצועי שסיים את הליך הפריצה תוך מספר דקות בודדות? כעת חשוב לעבור לבחירת הצילינדר החדש והתקנתו בדלת דירתכם. לפני שאתם ממהרים לבחור צילינדר, חשוב לדעת שבשנים האחרונות יוצרו לא מעט צילינדרים חדשים ומתקדמים במיוחד. הצילינדרים החדשים מתאפיינים ברמות אבטחה גבוהות במיוחד ובשילוב טכנולוגיה מתקדמת. כיום ישנן צילינדרים המאפשרים לבוחרים בהם לפתוח ולנעול דלתות בעזרת קוד קבוע או מתחלף, חיישנים מתקדמים, טביעות אצבע או אף אפליקציות ייעודיות. רוצים ליהנות מהצילינדרים המתקדמים ביותר? חשוב לדעת שככל שהטכנולוגיה שתשולב בצילינדר שלכם מתקדמת יותר, כך המחיר שתידרשו לשלם עבור הצילינדר החדש יהיה גבוה יותר. מנעולן מקצועי של מנעול ומפתח מציע שירותי תיקון דלתות עץ, תיקון דלתות מכל הסוגים, תיקון מחזיר דלת, פריצת מנעולים וכמובן גם התקנת צילינדרים.

052-912-8989 דילוג לתוכן