החלפת מנעול לרכב - הכירו את כל השלבים והחידושים מהשנים האחרונות בעולם המנעולנות

בשנים האחרונות חלו לא מעט שינויים ושדרוגים בכל עולם מנעולנות הרכב במטרה למנוע כמה שיותר פריצות עויינות. המערכות המתקדמות הקיימות כיום מצליחות להוריד בעשרות אחוזים את מקרי גניבות הרכבים הכוללים את המערכות המתקדמות כמו צילינדרים ברמת אבטחה גבוהה וכן מערכות טכנולוגיות חדשניות כמו אימובילייזר. אם גם אתם נדרשים לשירותיו של פורץ רכבים מקצועי, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות שיסייעו לכם לבחור נכון. ראשית, חשוב להדגיש ולומר כי כל פורץ רכבין מקצועי אשר מעניק שירות החלפת מנעול לרכב, שחזור מפתחות לרכב או שכפול שלט לרכב, חייב להחזיק ברישיון תקף לעסוק בתחום. את רישיונו הוא מקבל לאחר סיום כל תקופת ההכשרה בהצלחה כך שרישיון זה מעיד על כך שהפורץ שלכם אכן יודע מה הוא עושה. אך השינויים הרבים שחלים בשנים האחרונות בכל עולם מנעולנות הרכב מחייבים כל פורץ רכבים, מקצועי ככל שיהיה, לעבור השתלמויות מקצועיות בתדירות גבוהה. פורץ מנעולים שלא עובר באופן תדיר השתלמויות מקצועיות לא ידע להתמודד על הצד הטוב ביותר עם הרכבים החדשים הכוללים מערכות מתקדמות. מנעול ומפתח מתמחים בפריצת בתים, חנויות, משרדים ורכבים ומבטיחים לכם שירות יעיל, מהיר ומקצועי במיוחד המוענק על ידי פורץ רכבים אשר מקפיד לחדש את ידיעותיו המקצועיות כל העת.

החלפת מנעול לרכב מנעולן מנעול ומפתח

החלפת מנעול לרכב שלא ננעל לעומת החלפת מנעול לרכב שלא נפתח - כל ההבדלים

רגע לפני שאתם מתחילים את הליך החלפת מנעול לרכב, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות אודותיו. ראשית, חשוב לדעת כי קיים הבדל משמעותי בין הליך החלפת מנעול לרכב נעול שלא נפתח, לבין ההליך החלפת מנעול לרכב פתוח שלא ננעל. הליך החלפת מנעול לרכב נעול מחייב את פורץ הרכבים להתחיל בהליך הפריצה ורק לאחר מכן לעבור לשלב החלפת מנעול לרכב. באשר להליך הפריצה חשוב להדגיש כי מנעולן מקצועי ידע להתגבר על כל מנעול ללא כל פגיעה ברכב. אנשים רבים לא מודעים לעובדה כי חלק אחריותו של המנעולן שלכם הוא להתגבר על הבעיה ללא פגיעה ברכב, ובמקרים של פגיעה הוא נדרש לתקן את כל פגיעותיו. מנעול ומפתח ישמחו לעמוד לרשותכם להתמודדות עם כל מנעול ברמת הבטיחות הגבוהה ביותר כך שלא תידרשו לדרוש מהמנעולן שלכם להתמודד עם הפגיעות שגרם. חלק מהשינויים הרבים ברכבים החדשים מהשנים האחרונות באים לידי ביטוי בהובלת מערכות רבות בדלתות הרכב. אם עד לפני מספר שנים מנעולן מקצועי ידע להגיע עם סרגל פריצה בלבד ולהתגבר על כל מנעול, הרי לנו שכיום שיטת פריצה זו נחשבת מסוכנת ועלולה לפגוע במערכות השונות שעוברות בדלתות הרכב שלכם.

החלפת מנעול לרכב שלא נפתח מנעולן מנעול ומפתח
החלפת מנעול לרכב שלא נפתח

לאחר השלמת הפריצה בהצלחה, עוברים להחלפת המנעול

לאחר הליך הפריצה או בהתמודדות עם הליך החלפת מנעול לרכב פתוח שמסרב להינעל, מתחיל הליך החלפת מנעול לרכב. הליך טכני זה אינו מסובך במיוחד וכל מנעולן מקצועי ידע להשלים אותו בקלות, ביעילות ובמהירות. חשוב לוודא כי המנעול החדש מגיע באריזה חדשה כך שלא נעשה בו שום שימוש קודם לכן. כמו כן חשוב לדעת כי כיום יש לא מעט סוגים של מנעולים כך שהמנעולן שלכם נדרש להתאים את המנעול המתאים לרכב שלכם. עוד חשוב להדגיש כי הליך זה שונה מהליכי שחזור מפתחות לרכב או שכפול שלט לרכב המחייבים את המנעולן שלכם להיעזר בציוד טכנולוגי מתקדם. מנעול ומפתח מאפשרים לכם ליהנות מכלל השירותים הנדרשים לרבות פריצת רכבים, החלפת מנעול לרכב, שכפול מפתחות, קידוד שלט ועוד. הליך קידוד שלט מצריך אישורים מיוחדים מיצרני הרכבים בשל העובדה הפשוטה כי נעשים שינויים במחשב הפנימי של הרכב במטרה לאפשר לקוד השלט החדש להסתנכרן עם קוד מחשב הרכב הפנימי.

כך תצליחו להימנע מתקלות רבות בתקינותו של מנעול הרכב שלכם

הכירו את הסיבות השכיחות ביותר בגינן אנשים רבים כיום נדרשים לשירותי החלפת מנעול לרכב וכן את כל הדרכים להימנע מכך. הסיבה הראשונה היא איבוד מפתחות הרכב. פורצי רכבים רבים מדווחים על כך שרבים מלקוחותיהם מתקשים בטענה כי אם לא מצליחים להיכנס לרכב בשל איבוד המפתחות. אם גם אתם מאבדי מפתחות כרוניים אשר מקפידים לאבד מפתח כל מספר חודשים, חשוב שתכירו את אחד הטיפים החשובים ביותר שיסייעו לכם לשמור על מפתחות הרכב לאורך שנים. כל שאתם נדרשים לעשות זה לבחור מקום קבוע בו תניחו את המפתחות מיד בתום השימוש. הקפדה על פעולת ההנחה של המפתחות במקום הקבוע תגרום לכם אט אט לעשות את הפעולה באופן אוטומטי, מה שימנע את איבודם של מפתחות רבים.

הקפידו לעשות שימוש עדין במפתחות נקיים בלבד

הסיבה השניה בגינה רבים מזעיקים פורץ רכבים לטובת החלפת מנעול לרכב היא שבר של המפתחות בחלקו הפנימי של הצילינדר. במטרה להימנע מכך חשוב להדגיש כי המפתחות הרבה יותר עדינים ממה שהם נראים ולכן חשוב להקפיד לעשות בהם שימוש עדין ככל הניתן. הקפידו לא להישען על המפתחות בעת השימוש בהם. הסיבה השלישית והאחרונה לצורך בהליך החלפת מנעול לרכב היא כאשר המפתחות לא נכנסים לפנים הצילינדר עד הסוף או שהם נכנסים אך לא מסתובבים. הסיבה לכך נובעת לרוב משימוש במפתחות לא נקיים מה שגורם לחדירתם של לכלוכים רבים ופגיעה בתקינותו של הצילינדר. במטרה להימנע מכך חשוב להקפיד לעשות שימוש במפתחות נקיים בלבד, ולא רק מלכלוכים גדולים במיוחד אלא גם משאריות אבק. במידה ותקפידו להישמר מכלל הגורמים הללו להליך החלפת מנעול לרכב, תצליחו לשמור על תקינותו של המנעול לאורך שנים.

עוד משהו מעניין על: קידוד מפתח לרכב, מנעולן לרכב

052-912-8989 דילוג לתוכן