תיקון דלתות הזזה - אם גם אתם מרגישים שדלתות ההזזה בדירתכם אינן זזות בקלות כמו בעבר, כדאי להקדים תרופה למכה ולהיעזר בשירותיו של מנעולן מקצועי

דלתות ההזזה בדירתכם כבר לא נפתחות ונסגרות בקלות כמו בעבר? ייתכן שאתם נדרשים לשירותי תיקון דלתות הזזה. לא מעט אנשים כיום נעזרים בחברת מנעול ומפתח במטרה להתמודד עם הליכי תיקון דלתות הזזה או התקנת דלתות חדשות. אם גם אתם נדרשים לשירותים אלה, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות לפני שתבחרו את המנעולן שלכם. רבים מהנדרשים לסיוע מקצועי על מנת להתגבר על שלל בעיות מנעולנות, בוחרים מנעולן באופן שרירותי ללא כל בדיקה אודות רמת מקצועיותו. מנעולן שאינו מספיק מקצועי עלול להיכשל בכל ניסיונותיו להשלים תיקון דלתות הזזה או גרוע מכך, לפגוע בדלתות עצמן. במטרה להימנע מכך, חשוב לדעת לבחור נכון מנעולן מקצועי ומיומן המציע שירותי תיקון דלתות הזזה או התקנת דלתות חדשות רק לאחר שעבר מסלול הכשרה מקיף ומקצועי שהקנה לו את כל הידע והכלים לכך. חברת מנעול ומפתח מספקת מנעולנים מקצועיים ללקוחות מרוצים רבים שמצליחים להתגבר על תקלות בצילינדר ישן, בדלתות הזזה, בתיבות דואר או בכספות ביתיות.

תיקון דלתות הזזה

כך תדעו לזהות את אנשי המקצוע המיומנים ביותר - מנעולן מוסמך ידע להתגבר על כל בעיה ויעניק אחריות על כל תקלה שתיגרם במהלך עבודתו!

אחת הדרכים הפשוטות ביותר לזהות מנעולן מקצועי שידע להשלים בהצלחה תיקון דלתות הזזה היא בדיקת רישיונו לעסוק בתחום. רבים לא מודעים לכך אך כל מנעולן מורשה המציע שירותי תיקון צילינדרים, החלפת צילינדרים, התקנת דלתות או תיקון דלתות הזזה חייב לעבור הכשרה מקצועית המקנה לו את כל הידע והכלים להתגבר על כל בעיה. מיד בתום הליך ההכשרה, כל מנעולן שסיים בהצלחה מקבל רישיון תקף לעסוק בתחום ורק לאחר מכן הוא רשאי להציע את שירותיו עבור כלל הציבור. חברת מנעול ומפתח מספקת עבור כל לקוחותיה מנעולנים מורשים שעברו את כל מסלול הכשרתם בהצלחה ומחזיקים ברישיון לעסוק בתחום. כל שאתם נדרשים לעשות זה לבדוק האם המנעולן בו אתם מתעניינים מחזיק ברישיון תקף לעסוק בתחום, מה שיעיד על כך שעבר מסלול הכשרה מלא ומקצועי. אך השינויים הרבים בעולם המנעולנות מהשנים האחרונות מחייבים גם מנעולנים מורשים שסיימו בהצלחה את כל הכשרתם להמשיך ולעבור השתלמויות מקצועיות בתדירות גבוהה. בשנים האחרונות חלו שינויים רבים בעולם המנעולנות המסתכמים בעיקר בשיפור רמות האבטחה ובאפשרויות פתיחה ונעילה מתקדמות.

שירותי תיקון דלתות הזזה

המנעולים החכמים - הכירו את הדור החדש של המנעולן החכמים והמתקדמים ביותר

עד לפני מספר שנים כל מנעולן חובב בתחילת דרכו ללא ניסיון, ידע או כלים מקצועיים הצליח להתגבר על בעיות רבות בכל סוגי הצילינדרים. כיום, השינויים הרבים ושיפור רמות האבטחה יצליחו לאתגר גם את המנעולנים המיומנים והמנוסים ביותר. מנעול ומפתח מספקת עבור כל לקוחותיה מנעולנים המקפידים לחדש את ידיעותיהם המקצועיות ולהכיר לעומק את כל סוגי הצילינדרים המתקדמים ביותר. חשוב לדעת כי במידה ובכל זאת המנעולן שבחרתם גרם לפגיעה כלשהי בדלתות דירתכם במהלך ניסיונו להשלים הליך תיקון דלתות הזזה, התקנת דלתות, תיקון תיבות דואר או כספות ביתיות, הוא אחראי לתקן את שהרס או לכל הפחות לשלם תמורת התיקון. רבים שלא מודעים לנתון זה נאלצים לשלם מכיסם לא מעט כסף עבור תיקוני פגיעות שמתקן דלתות לא מספיק מקצועי גרם לדלתות דירתם. לאחר שהבהרנו את החשיבות לבחירה נכונה של מתקן דלתות מקצועי שעבר מסלול הכשרה מלא, מחזיק ברישיון תקף לעסוק בתחום ומקפיד לחדש את ידיעותיו המקצועיות בתדירות גבוהה, חשוב שתכירו עוד כמה נקודות חשובות אודות הליך תיקון דלתות הזזה בפרט ותיקון כל סוגי הצילינדרים בכלל.

הצטברות לכלוך בפנים הצילינדר או שבר המפתח הם רק חלק מהגורמים השכיחים ביותר בגינם רבים כיום נעזרים בשירותיו של מנעולן - הדרכים הפשוטות להתגבר על כל בעיה

הסיבות השכיחות ביותר בגינן רבים כיום נדרשים לשירותי תיקון דלתות הזזה ותיקון מנעולים בכלל הן צילינדרים ישנים שבקושי נפתחים וננעלים, הצטברות של לכלוכים רבים בפנים הצילינדר, מה שמונע מהמפתחות להיכנס למקומם המדויק ולפתוח או לנעול את הדלת, שבר המפתח בפנים הצילינדר ועוד. כלל התופעות הללו גורמות על פי רוב לאחת משתי האפשרויות הבאות. או שהדלת פתוחה ולא ננעלת, או שהדלת נעולה ולא נפתחת. הליך תיקון דלתות הזזה בדלתות פתוחות שאינן ננעלות נחשב לפשוט יותר בשל הסיבה הפשוטה שמתקן דלתות מקצועי יוכל לראות את הצילינדר מכלל צדדיו ולהתחקות אחר מקור התקלה. האפשרות לראות את כל חלקי הצילינדר בדלת פתוחה מאפשרת לרוב המנעולנים להתגבר על הבעיה, ולעיתים אף ללא פגיעה בתקינותו של הצילינדר הקיים. אך חשוב להדגיש ולומר כי ההמלצה המקצועית של מנעולנים רבים בחברת מנעול ומפתח היא להחליף את הצילינדר הקיים, גם אם הוא נשאר תקין לאחר ההתגברות על הבעיה. הסיבות לכך הן החשש מצילינדרים ישנים שכבר עברו תקלות וימשיכו לייצר תקלות רבות בתדירות גבוהה וכן האפשרות להתחדש עם צילינדרים ברמת איכות גבוהה יותר. כך או כך, אל לכם להשאיר את הצילינדר הישן בדלתות דירתכם גם אם הליך תיקון דלתות הזזה לא פגע בתקינותם.

שיטת הפריצה המועדפת - קידוח בנקודה אסטרטגית

האפשרות השנייה בגינה רבים מזעיקים שירותי תיקון דלתות הזזה סבוכה ומורכבת יותר. התמודדות עם דלת נעולה שלא נפתחת מונעת מהמנעולן שלכם את האפשרות לראות את הצילינדר מכלל צדדיו, מה שמחייב אותו להוכיח את יכולות הפריצה שלו. הדרך הבלעדית להתגבר על תיקון דלתות הזזה נעולות שלא נפתחות היא להתחיל בהליך הפריצה. הליך הפריצה כולל שתי שיטות מרכזיות כאשר הראשונה עדינה וידידותית ללא פגיעה בתקינותו של הצילינדר הקיים, לעומת השנייה שנחשבת אגרסיבית יותר בשילוב קידוח בנקודה אסטרטגית ופגיעה בתקינותו של הצילינדר הקיים. רוב המנעולנים בוחרים בשיטת הפריצה השנייה שנחשבת פשוטה, מהירה ויעילה הרבה יותר. נוסף ליתרונות אלה, אין כל סיבה לשמור על תקינותו של הצילינדר הישן, שהרי ההמלצה המקצועית היא להחליף אותו גם אם הוא יישאר תקין לחלוטין. לאחר תום שלבי הפריצה או תיקון דלתות הזזה, עוברים לשלב החלפת הצילינדר.

התאימו את התקציב העומד לרשותכם לצילינדר המיטבי עבורכם

שלב החלפת הצילינדר מחייב אתכם לבחור נכון את המנעול המתאים ביותר לדלתות דירתכם. כפי שהזכרנו מעלה, ההבדלים המשמעותיים ביותר בין הדגמים השונים באים לידי ביטוי ברמות האבטחה ובאפשרויות הפתיחה והנעילה. ישנם מנעולים בעלי רמות אבטחה גבוהות שיצליחו לאתגר גם את המנעולנים המקצועיים ביותר ולעומתם ישנם אחרים בעלי רמות אבטחה בסיסיות בלבד שכל מנעולן חובב יצליח לפרוץ. כמו כן ישנם מנעולים שנפתחים וננעלים על ידי מפתחות בלבד ולעומתם אחרים שנפתחים וננעלים על ידי קוד קבוע, טביעות אצבע, חיישנים מתקדמים או אפליקציה ייעודית. ככל שהמנעול שתבחרו יכלול מערכות טכנולוגיות מתקדמות יותר ורמות אבטחה גבוהות יותר, כך גם המחיר שלו יהיה גבוה יותר. לכן, מומלץ להקציב מראש סכום אותו תהיו מוכנים להשקיע על מנעול חדש ולאחר מכן לבחור את המנעול המיטבי במסגרת התקציב שלכם. חברת מנעול ומפתח תספק לכם מנעולנים מקצועיים שידעו להתקין את כל סוגי המנעולים ללא יוצא מן הכלל. 

עוד משהו מעניין על: החלפת דלתות, פורץ דלתות פנים, מתקין דלתות

052-912-8989 דילוג לתוכן