מנעול לדלת פנים

דלתות פנים משמשות אותנו בנאמנות בשגרת היום יום לצורך שמירה על פרטיות דיירי הבית וכדי לאפשר לנו לשמור על בידוד בין החדרים השונים בבית. ברוב המקרים, מנעול לדלת פנים לא יהיה באיכות גבוהה, בעיקר בדלתות פנים ישנות שהורכבו לפני שנים רבות. כיום, עם התפתחות התחום, מותגים רבים משקיעים במנעולים איכותיים לדלתות הפנים, אולם לא באיכות כה גבוהה כמו של דלת הכניסה לבית. עם השנים והשימוש הרב בדלתות אלה, כמו גם טריקת הדלתות על ידי ילדים, המנעולים מרבים להישחק ויש צורך להחליף אותם בשל תקלות שונות.

מנעול לדלת פנים מנעולן מנעול ומפתח

תקלות נפוצות בדלתות פנים שדורשות התייחסות

התקלות הנפוצות בדלתות פנים יכולות להיות מעין רבות, אך המרכזיות הם לרוב יהיו במנעול עצמו או בצילינדר. המנעול יכול להיות שחוק עד כדי שלא ניתן לסגור את הדלת על ידי מפתח, הידית יכולה להיות רופפת בשל תקלה במנעול והתקלה הנפוצה יותר שדלת הפנים נסגרת ואינה נפתחת ואז יש צורך להזמין בעל מקצוע המתמחה בפריצה מנעול לדלת פנים. כאשר מדובר על דלת פנים של חדרי ילדים, עניין זה חמור יותר, משום שילדים מרבים לשחק עם המנעול וחלילה להיתקע בחדר מבלי האפשרות לצאת ממנו, ולכן טוב תעשו אם מראש תחליפו את המנעול לכזה שמתאים לילדים. בכל מקרה, אם התגלתה תקלה במנעול לדלת הפנים או כל קושי מסוים לפתוח את הדלת אל תמתינו לדקה ה – 90 משום שאז הדלת תוכל להיתקע ואז יהיה עליכם לפרוץ את המנעול.

מתי מבצעים החלפת מנעול לדלת פנים?

החלפת מנעול לדלת פנים מבצעים כאשר אין מנוס ולא ניתן לתקן את המנעול או להצילו בכל דרך. כאשר המנעול אינו מגיב, נתקע או שהמפתח מסתובב על "ריק" זה הזמן המתאים ביותר להזמין בעל מקצוע המתמחה בהתקנת המנעול הנכון לדלת פנים. המנעולן כמובן יהיה בעל הסמכה לעסק בתחום, הוא יבדוק היטב את סוג המנעול הקיים ואת סוג הדלת ויתאים עבורכם את המנעול המתאים לדלת ולאופי השימוש בה. חשוב לציין כי קיימים לא מעט סוגי מנעולים לדלתות פנים ולא כל מנעול מתאים לכל דלת, ולכן ישנה חשיבות רבה לניסיונו של בעל המקצוע שתזמינו לביתכם כדי להחליף  את המנעול לדלת פנים.

שירותי חירום למנעול לדלת פנים

פעמים רבות אנשים מזניחים תקלות בדלתות הפנים, לא מתוך כוונה רעה, אלא פשוט החיים והשגרה הלחוצים משכיחים זאת מהם, ולכן קורים לא מעט פעמים שאנשים ננעלים בתוך חדרים ואינם מצליחים לצאת בשל תקלה במנעול. מקרים אלה נפוצים במיוחד בחדרי רחצה, ששם המים והלחות מחלחלים למנעולים וגורמים לחלודה, או בחדרי ילדים כאשר הם משחקים עם המנעול. במקרה זה, ניתן להזמין שירות פריצת מנעול לדלת פנים על ידי צוות המומחים של חברת מנעול ומפתח אשר כוללים מנעולנים מורשים מטעם משטרת ישראל.

עוד משהו מעניין על: מנעול מרתוק, מנעול עליון, מנעולים

052-912-8989 דילוג לתוכן