החלפת צילינדר מולטילוק – מנעול ומפתח

החלפת צילינדר מולטילוק על ידי מנעולן מקצועי של חברת מנעול ומפתח המספקת את כל שירותי המנעולנות והפריצה הקיימים כולל החלפת צילינדר מולטילוק, החלפת מנעול פלדלת, החלפת מנעול רב בריח וכדומה. מוזמנים להשאיר פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר אטרקטיבית עבור החלפת מנעול מכל סוג לדלת הכניסה לבית ומגוון רחב של שירותים נוספים לבית ולרכב כולל החלפת צילינדר רב בריח, החלפת מנעולים מכל סוג כולל מנעולי פלדלת, רב בריח, מולטילוק וכל מנעול אחר בשוק, הכל במחירים הוגנים ושירות אישי ומקצועי לשביעות רצון הלקוח על ידי חברה וותיקה ומנוסה בתחום, חברת מנעול ומפתח!

החלפת צילינדר מולטילוק

אצל מי מזמינים שירות החלפת צילינדר מולטילוק – מנעול ומפתח

החלפת צילינדר מולטילוק יכולה להתבצע על ידי מי שהתקין לכם את הדלת, הקבלן, החברה ממנה רכשתם את המנעול או על ידי כל מנעולן מורשה ופורץ דלתות ברישיון שמכיר את המנעולים הללו ויכול לספק שירות תיקון, התקנה והחלפה של מנעולים אלה ואחרים. חברת מנעול ומפתח מספקת שירות החלפת צילינדר מולטילוק ושירות החלפת מנעול מולטילוק עבור כל דגמי המנעולים הקיימים ויש רבים כאלה. יש לכם מנעול בעייתי? מנעול שלא נפתח או צילינדר שבור או עקום? פנו אלינו ונשמח לעזור לכם עם החלפת צילינדר מולטילוק או כל צילינדר אחר, החלפת כל מכלול המפתח, התקנת סוגי מנעולים נוספים, שחרור דלת טרוקה, התקנת מנעול פרפר ומנעול עליון, התקנת עינית דיגיטלית ושירותי פריצה נלווים נוספים באזור מגוריכם על ידי חברת מנעולנות מקצועית ומנוסה בתחום עם ציוד מתאים וצוות וותיק ומנוסה במתן פתרון מלא לכל בעיית מנעול שיש לכם!

שירות החלפת צילינדר מולטילוק
שירות החלפת צילינדר מולטילוק

מתי צריך לבצע החלפת צילינדר מולטילוק – חברת מנעול ומפתח המובילה בתחום

החלפת צילינדר מולטילוק צריכה להתבצע רק במקרים בהם נגרם נזק לצילינדר כתוצאה מתאונה או ניסיון פריצה. בדרך כלל הצילינדר, הבית של המנעול, הוא חלק חזק ויציב שלא נפגע כמעט באף מקרה אלא במקרים חריגים. הצילינדר הוא העוגן של המנעול ורק במידה והפורצים ניסו לשבור אותו ייתכן ונגרם לו נזק בלתי הפיך כמו גם לדלת עצמה ולחור בו הוא היה מותקן. חברת מנעול ומפתח תשמח לאבחן את המצב ולתת לכם הצעת מחיר משתלם עבור החלפה והתקנה של צילינדר או מנעול חדש וחזק יותר או אותו מנעול בדיוק ולהחזיר את הדלת למצב תקין ומלא כולל מפתח חדש וכל מה שצריך כדי לתקן את הדלת אחרי פריצה לבית!

כל שירותי המנעולנות לבית במקום אחד - החלפת צילינדר רב בריח, החלפת מנעולים ועוד

אנו מספקים את כל שירותי הפריצה, החלפת מנעולים, שירותי ההתקנה והמנעולנות לבית ולרכב כולל החלפת צילינדר מולטילוק, החלפת צילינדר רב בריח וכדומה. גלשו באתר חברת מנעול ומפתח וקראו עשרות מאמרים בתחום המנעולים, למדו על סוגי מנעולים, יתרונות, חסרונות והבדלים בין המנעולים השונים, טיפים לשמירה על הבית והרכב מפני פריצה, טיפים לשחרור מפתח בצורה עצמאית ועוד. החלפת צילינדר מולטילוק צריכה להתבצע על ידי מנעולן מקצועי בלבד שכן כל שחרור והרכבה חדשים של הצילינדר והמנעול בדלת אינם רצויים ויכולים לגרום לו להיות משוחרר מדי ולא תקין. כאשר אתם מבצעים החלפת צילינדר מולטילוק לצילינדר חדש אתם מחזקים את ההגנה של דלת הכניסה ויכולים על הדרך ל שדרג את המנעול ולהתקין מנעול חדש המתאים לחור הדלת בעזרת אותו צילינדר או צילינדר אחר. פנו אלינו לייעוץ ובדיקה האם המנעול שיש ברשותכם חזק מספיק והאם הוא נחשב מנעול פריץ שפורצים יודעים להתגבר עליו בקלות ואם זה המצב, נשמח להמליץ לכם על מנעול חלופי חזק יותר שיעשה את העבודה וירתיע פורצים מלנסות לפרוץ לנכס שלכם גם אם אין לכם מצלמת אבטחה או מערכת אזעקה מותקנת רק על ידי כך שיהיה לכם מנעול חזק יותר!

בין השירותים שאנו מספקים: החלפת צילינדר מולטילוק, התקנת מנעול פלדלת, שדרוג דלת רב בריח ועוד מגוון רחב של שירותי פריצה ומנעולנות לבית ולרכב.

החלפת צילינדר מולטילוק וכל שירותי המנעולנות - חברת מנעול ומפתח

חייגו עכשיו להזמנת שירות החלפת צילינדר מולטילוק, מנעול מולטילוק וכל שאר הצילינדרים והמנעולים הקיימים בשוק. יש לכם מנעול ישן או רופף? חייג אלינו ונגיע לתקן או להחליף אותו במחיר אטרקטיבי בו במקום! פנו עכשיו דרך הטלפון לשיחת ייעוץ חינם או השאירו שם וטלפון על מנת שנוכל לחזור אליכם ולתת לכם פתרון מקיף ומלא לכל בעיית מנעול ומפתח שיש לכם. להתראות ובהצלחה!

רוצים לשמור על הרכב והבית שלכם מוגנים? הנה כמה טיפים בסיסיים שיכולים לעזור לכם להגן על הבית והרכב בעלות לא גבוהה:

  • מצלמת אבטחה – המחיר של מצלמות אבטחה נמוך מאוד ביחס לעבר ויש ביקוש רב למצלמות אבטחה מכל סוג, גם לרכבים וגם לבתים. אם יש לכם בית פרטי מצלמת אבטחה היא בגדר חובה והיא יכולה להרתיע פורצים או לתפוס אותם על חם במידה והיא מותקנת בצורה סמויה ולא גלויה לעין. בנוסף אתם תמיד יכולים להתקין גם מצלמת דמה שתרתיע כל אחד שייראה אותה ולא ידע שמדובר במצלמה לא אמיתית.
  • ערנות וזהירות – פורצים יודעים לזהות בעלי נכסים ובעלי רכבים לא זהירים ולא ערניים. באפשרותכם להקשות עליהם על ידי כמה דברים קטנים אך חשובים. למשל, אי השארת חפצים יקרים ברכב, כסף וכדומה. פורץ לא יהסס לשבור חלון ולגנוב משהו מהרכב במידה הוא חושב לנכון גם אם האזעקה תצפצף כיוון שתוך כמה שניות הוא יסתלק משם. לכן אל תשאירו כלום ברכב ואל תספקו לפורצים סיבות לפרוץ לרכב שלכם להשגת רווח מהיר. כאשר מדובר על בתים פרטיים, פורצים אוהבים להגיע גם בשעות היום ופשוט להיכנס לבית ולקחת את המפתחות לרכב מדלפק הכניסה וכדומה. היו מודעים לכך ודאגו לנעול את הדלת כשאתם בבית בקומה השנייה למשל ואל תשאירו את צרור המפתחות לבית ולרכב במקום בולט וקרוב לדלת הכניסה!
  • עזרים נוספים – דיברנו קודם על מצלמת הדמה שיכלה להיכנס גם לקטגוריה הזאת אך יש עוד דברים שאתם יכולים לעשות כמו להתקין שלט "כלב בחצר" או שלט "המקום מצולם" וכדומה. גם אם זה לא כך ואין שום כלב ומצלמה בנכס, אין ספק שזה יעזור לא רק נגד פורצים אל נגד בני נוער ומטרידים אחרים שעוברים ליד הנכס שלכם ורואים שלטים אלה שילוו אותם החוצה אל נכס אחר…

חברת מנעות ומפתח שמחה לעזור לכם מי שפרצו לו לבית או לרכב ומספקת את כל שירותי המנעולנות והפריצה הרלוונטיים על מנת להחזיר את המצב לקדמותו על ידי תיקון מנעול, החלפת מנעול, תיקון דלת, החלפת דלת וכל שאר השירותים שיכולים לעזור לכם להחזיר את הרכב והבית למצב שמור ומוגן! חייגו עכשיו ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מפתיעה ונוחה עבור כל שירות פריצה שאתם צריכים לרכב ולבית. להתראות ובהצלחה!

עוד משהו מעניין על: החלפת צילינדר בכניסה לבית, ציפוי דלת פלדלת

052-912-8989 דילוג לתוכן