מנעול לדלת זכוכית

היא דקורטיבית ומרשימה, מאפשרת לראות את הנעשה פנימה מבחוץ, וניתן למצוא אותה בעיקר בחנויות יוקרה, במשרדים מפוארים ומעט גם בבתים פרטיים (בעיקר בחדרי רחצה ביחידות הורים). דלת זכוכית היא ללא ספק בעלת מראה דקורטיבי מושלם, כאשר מנעול לדלת זכוכית יהיה תואם לה – יוקרתי וקטן וכמעט שאינו נראה.
צוות חברת מנעול ומפתח מספק מגוון שירותים למנעולי דלת זכוכית, ביניהם שירותי פריצה, התקנת מנעולים, תיקון מנעולים או שדרוג למנעול מקדם יותר. השירות ניתן על ידי צוות מנעולנים מומחה בתחום המכיר היטב את כל סוגי המנעולים הקיימים וזמין במידי כדי להעניק שירות לקהל לקוחותיו. בשל הרגישות של דלתות זכוכית והמנעולים הקטנים והעדינים ביחס לדלתות רגילות, נדרשת מיומנות רבה בטיפול במנעול לדלת זכוכית, ולכן צוות החברה עובד בצורה מקצועית כדי לאפשר לכל לקוח ליהנות ממנעול בטיחותי המותקן בצורה מקצועית ביותר.

מנעול לדלת זכוכית מנעולן מנעול ומפתח

מהו מנעול לדלת זכוכית?

מנעול לדלת זכוכית דקורטיבי אותו אנו רואים בעיקר בכניסה לחנויות שונה במהותו ממנעול של דלת רגילה, משום שלא ניתן לקדוח בזכוכית כפי שנהוג לקדוח בהתקנת דלת מעץ או מפלדה, הרי שהקדיחה יכולה לגרום לזכוכית להתנפץ או לסדקים. המנעולים מותקנים בטכניקות הצמדה שונות עליהם נפרט בהמשך, ועל כן יש צורך בידע מקצועי רב ויצוע שימוש בכלים וטכניקות כדי לאפשר פתיחה וסגירה נוחים ללא תזוזה.

סוגי המנעולים הפופולריים לדלתות זכוכית הינם:

מנעול חובק – מדובר על מנעול המוצמד לדלת, ובעצם חובק את הזכוכית בצורה מסוימת על ידי רפידות גומי ייחודיות. מנעול זה מורכב משני חלקים, כאשר שניהם המוצמדים לשני צידי הדלת על ידי סרט וחלקים מיוחדים. מנעול זה נחשב לפופולרי ובטיחותית המותקן ללא קידוח.
מנעול אלקטרומגנטי – מנעול זה נחשב לחדשני ומתקדם הפופולרי בעיקר במשרדים ובתים פרטיים, אך ניתן למצוא אותו גם בחנויות. מנעול זה מופעל באמצעות מגנט מאוד עוצמתי המאפשר סגירה חלקה של הדלת.
מנעול חשמלי – דגם זה מופעל על ידי זרם חשמלי ושני חלקים המוצמדים לדלת עצמה ולמשקוף הסוגר את הדלת. העצמה כה חזקה, ולכן המנעול בטיחותי ובלתי פריץ.
מנעול הנפתח באמצעות טביעת אצבע – שיטה זו פופולרית ומוכרת בעיקר במעבדות, משרדים מסווגים, בתי חולים ועוד. פתיחת הדלת תעשה על ידי קריאת אצבע שתוגדר מראש ואישית. מנעול זה מתאים במיוחד לדלתות זכוכית, אך גם לדלתות העשויות מחומרים אחרים כגון עץ ופלדה.

שירות לדלתות זכוכית

חברת מנעול ומפתח מציעה מגוון שירותים עבור דלתות זכוכית כגון פריצת מנעול לדלת זכוכית, החלפה, תיקון והתקנה. השירות ניתן על ידי צוות מומחים המכירים היטב את מנגנון הנעילה של הדלת ומבצעים זאת ברגישות האופיינית לדלתות אלה. בתום השירות תקבלו אחריות מלאה על העבודה, וגם על המנעול שהוחלף.

עוד משהו מעניין על: תיקון מחזיר דלת, מנעול לארון

052-912-8989 דילוג לתוכן