פריצת דלת טרוקה - הכירו את כל שלבי הפריצה

לא מעט אנשים כיום נדרשים לסיועו של מנעולן מקצועי במטרה להתמודד עם צילינדר סורר. אם גם אתם מתמודדים עם דלת נעולה שלא נפתחת או דלת פתוחה שלא ננעלת, חשוב לדעת כי מנעולן מקצועי אשר עבר בהצלחה את מלוא מסלול ההכשרה שלו, ידע לסייע לכם להתגבר על כל בעיה. אך רגע לפני שאתם ממהרים להזעיק את שירותי פריצת דלת טרוקה, חשוב להכיר כמה נקודות חשובות אודות השינויים הרבים שחלו בכל עולם המנעולנות בשנים האחרונות. בשנים האחרונות עולם המנעולנות עובר לא מעט שדרוגים ושינויים אשר נועדו להבטיח רמת עמידות גבוהה במיוחד ומניעת כמה שיותר פריצות עויינות. אם עד לפני מספר שנים ניתן היה להתגבר על רוב הצילינדרים הממוצעים ללא ידע מקצועי נרחב בתחום המנעולנות, הרי לנו שכיום ישנם מנעולים בעלי רמת אבטחה גבוהה הרבה יותר. מעבר לכך, כיום ניתן לבחור את אופן הפתיחה מבין מגוון רחב של אפשרויות. בין כלל האפשרויות השכיחות ביותר כיום ניתן להצביע על טביעות אצבע וקוד קבוע המשמשים רבים כיום כתחליף למפתחות. השינויים הללו מחייבים את כל נותני שירות פריצת דלת טרוקה לעבור השתלמויות מקצועיות בתדירות גבוהה במטרה להבטיח שירות מקצועי, יעיל, מהיר ומוצלח עבור כל לקוחותיהם. פורץ מנעולים מקצועי מכיר היטב את כל סוגי הצילינדרים החדשים ביותר כך שידע להתגבר עליהם ביעילות מרבית וללא כל פגיעה מיותרת בדלת. מנעול ומפתח מקפידים לעבור השתלמויות מקצועיות כל העת וישמחו להעניק לכם את השירות הטוב ביותר להתמודדות מיטבית עם כל בעיה.

פריצת דלת טרוקה מנעולן מנעול ומפתח

פריצת דלת טרוקה - שיטות הפריצה השונות

רגע לפני שאתם בוחרים פורץ מנעולים מקצועי להשלמת הליך פריצת דלת טרוקה, חשוב שתכירו את כל שלבי הפריצה. חשוב להדגיש כי קיים הבדל משמעותי בין הליך פריצת דלת טרוקה שלא נפתחת לבין הליך התמודדות עם דלת פתוחה שלא ננעלת. בשני המקרים קיימת תקלה בצילינדר, אך דרכי ההתמודדות עימם שונה. הליך התמודדות עם פריצת דלת טרוקה מחייב מהמנעולן שלכם שני שלבי ביצוע, הראשון הוא פריצת דלת טרוקה והשני הוא החלפת צילינדר. הליך פריצת דלת טרוקה מתחלק אף הוא לשתי שיטות מרכזיות כאשר הראשונה ידידותית ללא כל פגיעה בצילינדר הקיים בעוד השנייה כוללת קידוחים והרס הצילינדר הקיים. פורץ מנעולים מקצועי על פי רוב מעדיף לבחור בשיטה הכוללת קידוחים במטרה לחסוך לא מעט זמן על ניסיון הפריצה הידידותית. חשוב להדגיש ולומר כי ההמלצה המקצועית היא להחליף צילינדר לאחר הליך פריצת דלת טרוקה, גם אם המנעולן שלכם בחר בשיטה הידידותית, כך שלא נגרם כל נזק לצילינדר בעת הליך הפריצה. הסיבה לכך נובעת מחשש לתקלות חוזרות ונשנות שהצילינדר הישן עלול לייצר ובמטרה למנוע אותם, פורץ מנעולים מקצועי ממליץ להחליף צילינדר לאחר הליך פריצת דלת טרוקה.

פריצת דלת טרוקה שיטות מנעולן מנעול ומפתח
פריצת דלת טרוקה שיטות

התמודדות עם דלת פתוחה שלא ננעלת ומספר נקודות חשובות אודות הליך החלפת צילינדר

לעומת זאת, הליך התמודדות עם דלת פתוחה שלא ננעלת שונה בתכלית. מנעולן מקצועי אשר אכן עבר את מלוא מסלול ההכשרה הנדרש ואף מקפיד לעבור השתלמויות מקצועיות בתדירות גבוהה במטרה להכיר את כל סוגי הצילינדרים הקיימים, ידע לבחון את הצילינדר מכלל צדדיו ולאתר את מקור הבעיה. איתור נכון ומדוייק של מקור הבעיה יאפשר לפורץ שלכם לבחון האם ניתן להתגבר עליה ללא צורך בהחלפת צילינדר או שגם במקרה זה עדיף לא לקחת סיכונים ולהימנע מתקלות חוזרות ונשנות על ידי החלפת הצילינדר הסורר. הליך זה חוסך את כל שלבי פריצת דלת טרוקה ואף לעיתים קרובות חוסך אף את שלב החלפת הצילינדר. גם באשר לשלב זה של החלפת הצילינדר, ישנם כמה דגשים חשובים שכדאי שתכירו. ראשית, חשוב לדעת כי כיום יש מבחר עשיר של סוגי צילינדרים כאשר ההבדל המשמעותי ביותר ביניהם הוא רמת האבטחה שלהם. ככל שרמת האבטחה גבוהה יותר, כך עלותו של הצילינדר תהיה גבוהה יותר ולכן חשוב לדעת למצוא את האיזון הנכון ביותר עבורכם בין המחיר שאתם מוכנים לשלם עבור הצילינדר לבין רמת האבטחה המספקת לצרכים שלכם. צוות מנעול ומפתח יודעים להתאים לכל לקוח את הצילינדר הטוב ביותר עבור כל צרכיו הן מבחינת המחיר והן מבחינת רמת האבטחה. שנית, חשוב לוודא כי הצילינדר המוחלף חדש לחלוטין. וודאו שהצילינדר מגיע בקופסא ייעודית חדשה וכולל חמישה מפתחות חדשים.

רק תשמרו על הצילינדר החדש - כמה טיפים שירחיקו את ביקורו הבא של המנעולן

לאחר השלמת כל הליך פריצת דלת טרוקה והחלפת צילינדר, חשוב שתכירו כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם לשמור על הצילינדר הקיים לעוד שנים ארוכות. נתחיל בסיבות השכיחות ביותר בגינן רבים מזעיקים שירותי פריצת דלת טרוקה. הסיבה הראשונה היא כמובן, איבוד המפתחות. במטרה להימנע מכך, מומלץ בחום לקבוע מקום קבוע בו תניחו את המפתחות מיד בסיום השימוש בהן הן בכניסה לדירה טהן ביציאה ממנה. במידה ותקפידו על מקום קבוע זה, תוך זמן קצר תניחו בו את המפתחות באופן כמעט אוטומטי, מה שימנע את איבודתם של מפתחות רבים. הסיבה השניה היא מפתחות שלא נכנסים או שלא מסתובבים בפנים הצילינדר. במטרה להימנע ממצב זה חשוב לוודא כי אתם עושים שימוש במפתחות נקיים בלבד. לא מעט אנשים לא מודעים לעובדה כי שימוש במפתחות מלוכלכים עלול לגרום לכניסתם של לכלוכים לפנים הצילינדר ובכך למנוע את פתיחת המנעול על ידי המפתח. מנעול ומפתח ישמחו לעמוד לשירותכם בכל צורך ולהעניק לכם שירותי פריצת דלת טרוקה והחלפת צילינדר במקצועיות, ביעילות ובמהירות רבה.

עוד משהו מעניין על: פריצת חנות, פריצה עם רישיון

052-912-8989 דילוג לתוכן