קידוד מפתח לרכב – מה זה בדיוק אומר?

רכשתם רכב חדש ממיטב כספכם? מוטב כי תהיו בטוחים כי הוא מוגן מכל משמר, ואתם לא צריכים להיות בחשש כאשר אתם לא נמצאים לידו. במאמר הבא אנו נרצה לדבר אתכם על הנושא של קידוד מפתח לרכב, מה שיכול להיות האפשרות המעולה ביותר מבחינתכם לשמור על הרכב שלכם מפני פריצות. השאירו מאחור את כל מה שחשבתם בהקשר של פריצות לרכב, ובואו להכיר את האפשרות הטובה ביותר. אפשרות שבאמצעותה תוכלו להחזיר לעצמכם את הביטחון כי הרכב שלכם מוגן לחלוטין, ואין לכם שום סיבה לחשוש או לדאוג.

אנו בחברת מנעול ומפתח עושים כל מאמץ על מנת לאפשר לכם לקבל את השירותים הטובים ביותר, ובו בזמן שתוכלו לדעת שאין לכם כל סיבה לחשוש. בסופו של יום אתם כבר משקיעים לא מעט כסף על הרכב שלכם, אז מה מונע מכם להשקיע עוד קצת בכדי שתוכלו ללכת לישון בשקט? קידוד של מפתח לרכב יאפשר לכם לדעת כי אין שום סיכוי שיפרצו לכם לרכב.

אז רגע לפני שאתם משלימים עם המצב הקיים, או רגע לפני שאתם נאלצים להתמודד עם פריצה לרכב – שווה לכם להקדיש כמה דקות על מנת לקרוא את המאמר הבא. כך תוכלו להבין כי השליטה היא לגמרי בידיים שלכם, ועל ידי נקיטת מספר פעולות פשוטות – תוכלו להחזיר את השליטה אליכם. יכול להיות כי כרגע כל הנושא של קידוד מפתח לרכב הוא זר לכם, אך אחרי שתקראו את המאמר הבא אתם תכירו את התחום הזה על כל גווניו.

קידוד מפתח לרכב מנעולן מנעול ומפתח

קידוד מפתחות לרכב – מה זה אומר בכלל?

עוד לפני שניכנס אל תוך עובי הקורה, מוטב כי תבינו בכלל מה זה אומר לקודד מפתח של רכב. המשמעות של הקידוד היא לדאוג לכך שרק המפתחות שיש ברשותכם יוכלו להניע את הרכב, ולא אף מפתח אחר או כל וריאציה מתוחכמת שבה עלולים להשתמש הפרוצים. כך שאפילו אם הפורצים יוכלו להיכנס אל תוך הרכב, הם לא יוכלו להביא את עצמם למצב שבו הם מניעים אותו. ללא היכולת להניע את הרכב, הפורצים לא יוכלו לגנוב את הרכב כמו שהם תיכננו בתחילת הדרך.

קידוד מפתח לרכב הוא מאוד יעיל, והוא יפחית את הסיכוי לכך שיהיה אפשר לגנוב לכם את הרכב. כך שאם עד כה הייתם נאלצים לקום בכל בוקר עם חשש שמא פרצו לכם לרכב, מיד לאחר הקידוד מפלס הלחץ יוכל להיעלם לחלוטין. אתם תוכלו להבין כי הפורצים מראש לא ירצו להתעסק עם רכב שהמפתחות שלו קודדו, כי מדובר על פרוצדורה הרבה יותר ארוכה ומייגעת עבורם – כך שאתם מרוויחים כמעט מכל כיוון אפשרי.

קידוד מפתחות לרכב מנעולן מנעול ומפתח
קידוד מפתחות לרכב

כולם צריכים לבצע קידוד מפתח לרכב?

אף אחד לא חייב לקודד את המפתח של הרכב, מוטב כי תדעו את זה עוד לפני שאתם מבצעים את הפעולה. כך שהבחירה הסופית היא לגמרי שלכם, האם אתם רוצים לקודד את המפתח או שמא להשאיר את המצב בדיוק כמו שהוא. אך ההמלצה הגורפת היא שכל אחד יבצע קידוד למפתחות שלו, כך שיהיה ניתן למזער עד למינימום האפשרי את הסיכוי לפריצה לרכב.

זה לא משנה אם יש לכם רכב חדש או שמא יש לכם רכב ישן יחסית, הקידוד מפתח לרכב שיתבצע על ידי מנעולן לרכב יוכל לסייע לכם מאוד. בסופו של יום כאשר מסתכלים לאחור מגלים כי הפורצים לא בוחלים באמצעים, והם פורצים גם לרכבים חדשים וגם לרכבים ישנים. כך שאין לכם סיבה אמיתית שבגללה אתם יכולים להרשות לעצמכם לנוח על זרי הדפנה.

אך מבצעים קידוד למפתח של הרכב?

התהליך של קידוד מפתח לרכב הוא יחסית מורכב, שכן הוא דורש פירוק מלא של מנעול המכונית. לאחר שמפרקים את המנעול, מתקינים צ'יפ מיוחד שאמור להיות מותקן באזור של המנעול. כך הצ'יפ יוכל לסרוק כל מפתח שנכנס לרכב, ולזהות האם מדובר על המפתח המקורי של הרכב. במקרה שבו לא מדובר על המפתח המקורי של הרכב, לא יהיה ניתן להניע אותו.

לאחר שמתקינים את הצ'יפ, מרכיבים מחדש את המנעול כך שיהיה אפשר להניע את הרכב ללא כל הפרעה. ביצוע קידוד מפתח לרכב אפשרי לכל סוגי הרכבים ללא הבדל כמעט, כך שמהבחינה הזאת אתם יכולים להיות רגועים. הכי חשוב שתמצאו את אנשי המקצוע הנכונים לעבוד מולם – כך שתוכלו להוציא את התועלת המקסימאלית מהתהליך כולו.

קידוד מפתח לרכב רק על ידי מקצוענים אמיתיים

זה נכון שרק מנעולן לרכב יוכל לבצע קידוד של מפתחות לרכב, אך גם כאשר בוחרים מנעולנים לרכב – חשוב שהם יהיו הכי מנוסים שיש. בעיקר כאשר אתם צריכים לבצע קידוד מפתח לרכב, אתם לא יכולים לבחור באיש מקצוע שלא מכיר את הפעולה האת על בוריה. מדובר על פעולה מאוד רגישה, שכן טעות אחת קטנה עלולה להרוס את המנעול כולו.

לכן אל תבחרו במנעולן הראשון שיוצא לכם לפגוש, תדאגו כי תפנו למנעולנים מנוסים – כאלה שיכולים לספק לכם קבלות מוכחות. הרי רק כך תוכלו להפיק את התועלת המקסימאלית מהתהליך כולו, ותוכלו להביא את עצמכם למצב שבו תדעו כי הרכב שלכם מוגן ואף אחד לא יוכל לגנוב לכם אותו.

כמה עולה לקודד את המפתח של הרכב?

העלות של קידוד מפתחות לרכב איננה אחידה, והיא משתנה בין אלמנטים שונים שמשפיעים עליה. הכך שבכדי שתוכלו לקבל את הצעת המחיר המדויקת ביותר, כל מה שאתם צריכים לעשות זה למצוא מנעולן לרכב – ולספק לו את הפרטים השונים. כך תוכלו לקבל הצעת מחיר רלוונטית אליכם, רלוונטית לסוג הרכב ולסוג המפתח שיש ברשותכם.

טיפ קטן שאנו בחברת מנעול ומפתח נוכל לתת לכם זה לבצע סקר שוק והשוואת מחירים בין החברות השונות. כך תוכלו לקבל את ההצעה האטרקטיבית ביותר לקידוד מפתח לרכב או כל שירות אחר שאתם מחפשים, ובו בזמן גם לדעת שאתם לא משלמים ביוקר על שירות מהסוג הזה. כי בסוף לא תרצו לשלם ביוקר על קידוד מפתח לרכב, למרות שמדובר על שירות חיוני מאוד שיכול לסייע לכם להיות רגועים יותר.

בתוך כמה זמן אמורה להתבצע הפרוצדורה כולה של קידוד מפתח לרכב?

חשוב שתבינו כי באופן עקרוני מנעולן לרכב עם ניסיון יכול לבצע את הפעולה כולה של קידוד מפתח לרכב בתוך זמן קצר. מנעולן שמכיר את התחום על בוריו, ידע בדיוק איך לפרק את המנעול ואיך להרכיב את הצ'יפ כך שהוא יהיה זמין במהירות. כך שבתוך שעה כבר תוכלו להיות אחרי קידוד מפתח לרכב ולהשתמש ברכב, כאשר הפרוצדורה כולה כבר נמצאתם מאחוריכם.

אך הזמן הוא לא האלמנט המשמעותי ביותר, הכי חשוב שהעבודה תתבצע במקצועיות הנדרשת בכדי שתוכלו להיות רגועים. אם הפרוצדורה תתבצע במהירות, אך עם מינימום של מקצועיות זוהי עשויה להיות בעיה מאוד רצינית. לכן אנו ממליצים לכם לשים לב קודם כל שאתם מזמינים איש מקצוע מנוסה, ורק לאחר מכן שאתם מזמינים איש מקצוע שיבצע את המשימה במהירות.

עוד משהו מעניין על: החלפת מנעול לרכב, מנעול לרכב, פורץ רכבים

052-912-8989 דילוג לתוכן