מנעול לדלת כניסה

המנעול לדלת הכניסה לבית הוא זה שמאפשר לנו לפתוח את הדלת ולסגור אותה בבטחה, וכמובן גם להגן על ביתנו מפני כניסת זרים וחלילה פורצים. מנעול לדלת כניסה חייב להיות בראש ובראשונה מספיק חזק מפני פריצות, וגם כמובן נוח וידידותי לשימוש וכזה שיכול לשרת אותנו בנאמנות למשך שנים רבות. ולכן, כאשר בוחרים מנעול, עלינו לבחור אותו בקפידה כדי שישרת את המטרה שלו.

מנעול לדלת כניסה מנעולן מנעול ומפתח

בחירה נכונה של בעל מקצוע לצורך התקנה, החלפה או פריצת המנעול

ראשית נסביר כי התקנת מנעול לדלת כניסה חייבת להתבצע על ידי מנעולן מקצועי המכיר היטב את כל סוגי המנעולים והדלתות הקיימים בשוק, ורק נציין כי יש לא מעט שכאלה. שנית, עליו להיות בקיא בתיקון מנעול כניסה לבית, משום שפעמים רבו ניתן להציל את המנעול ולא להחליפו. דבר נוסף, עליו לדעת כיצד לבצע פריצת של המנעול, הרי לרוב לאחר הפריצה מחליפים את המנעול לאחד חדש, משום שבעת הפריצה שוברים את המנעול כדי לאפשר את הכניסה לבית.

טיפים לבחירה נכונה של מנעול לדלת כניסה

איכות המנעול

ישנם מנעולים שונים בשוק, חלקם איכותיים ומקצועיים וחלקם פשוטים יותר. איכות המנעול לדלת כניסה  נקבעת על פי העלות וזמן הפריצה שלהם. נסביר; בכדי לפרוץ מנעול איכותי ויקר, נדרש לפחות חמש עד עשר דקות, שזהו זמן יקר לפורצים הזקוקים לדקה שתיים כדי לפרוץ את הדלת, לרוקן את תכולת הבית ולהיעלם. מנעול שעולה כמה עשרות שקלים, ייקח כמה שניות לפרוץ, ולכן הוא חשוף יותר לפריצות.

בחינת הצילינדר

כל מנעול מכיל צילינדר, שהוא זה שאליו אנו מכניסים את המפתח ומסובבים כדי לפתוח את הדלת. חשוב לבדוק אם מדובר בצילינדר שקל לשכפל את המפתח שלו, משום שפורצים פיתחו שיטות שונות לשכפול המפתח. דבר נוסף, חשוב לבחור במנעול לדלת כניסה המכיל צילינדר איכותי שלא ניתן לקדוח בו, שהרי ניתן לקדוח בקלות בצילינדר וכך לפתוח את דלת הבית.

מותג מוכר לא תמיד קובע

זה הזמן להזכיר שכל מותג או פירמה מחזיקים בכמה סוגים של מנעול לדלת כניסה , חלקם יהיו איכותיים וחלקם פשוטים וישנים יותר. ולכן אל לכם להתרשם ממותג מוכר, אלא הקפידו לבחור מנעול חזק ומקצועי.

מנעולים חכמים

אם נמאס לכם ממנעולים רגילים עם מפתח, תוכלו להתקדם למנעולים הרבה יותר מתקדמים כמו קודן לדלת או פתיחה על ידי טביעת אצבע. מנעולים אלה נעשו פופולריים בשנים האחרונות ומאפשרים לילדים להיכנס בבטחה לביתם לאחר בית הספר או בכלל לפתוח את הדלת במידה ושכחתם את המפתחות.

לסיכום, מנעול לדלת כניסה הוא ללא ספק חשוב ובטיחותי ויאפשר לכם לישון טוב יותר בלילה או להרגיש בטוחים כאשר אינכם נמצאים בבית, ולכן בחירת המנעול חייבת להיעשות בשיקול דעת. צוות המנעולנים של חברת מנעול ומפתח מכירים היטב את כל סוגי המנעולים וישמחו להמליץ לכם על מנעול איכותי ולספק לכם שירות התקנת מנעול לדלת הכניסה בצורה מקצועית.

עוד משהו מעניין על: מנעול לדלת עץ, מנעול שרשרת, התקנת מנעולים לדלת

052-912-8989 דילוג לתוכן