מנעול תיבת דואר

תיבת הדואר נמצאת בכניסה לבניין ומנופפת לנו לשלום מידי יום. מפעם לפעם אנו פותחים אותה עם מפתח שלרוב קיים בצרור המפתחות ופותחים אותה כדי לקחת מכתבים חשובים. בתיבת הדואר ישנם מסמכים חשובים, ולכן בדרך כלל יהיה מנעול לתיבת דואר של כל דייר שיוכל לשמור על פרטיות. על מנת לשמור על תיבת הדואר שלנו מפני פריצות או גניבת מכתבים חשובים, עלינו להתקין מנעול תיבת דואר איכותי, כזה שיאפשר לנו הגנה על הפרטיות שלנו. אך גם למי שיש מנעול, עדין ישנם מקרים שהוא נשחק או שבכלל אבדו המפתחות, ואז יש צורך להיעזר בשירותיו של מנעולן לצורך פריצת התיבה והחלפת המנעול לחדש.

מנעול תיבת דואר מנעולן מנעול ומפתח

שירותים הניתנים ממנעולנים למנעול תיבת דואר

פריצת מנעול לתיבת דואר

ברוב המקרים מפתחות תיבת הדואר נמצאים בצרור המפתחות הראשי, וכאשר הוא אבד או נגנב, יהיה עליכם לפרוץ את התיבה על ידי פורץ מנעולים מקצועי. מקרים נוספים בהם יש צורך בפריצת מנעול של תיבת דואר הם כאשר המפתח אינו פותח את התיבה מכל סיבה, אם ילדים חיבלו במנעול והחדירו אליו עצמים, אם המנעול נתקע ואינו פותח את התיבה ובמקרים נוספים אחרים.

החלפת מנעול לתיבת דואר

החלפת מנעול היא שירות די מבוקש בתחום, משום שכאשר אנשים עוברים דירה הם מחליפים את כל המנעולים שהיו אצל הדייר הקודם, מחשש שמפתחות נוספים נותרו אצלו. לרוב מחליפים את המנעול של הדלת, אבל על הדרך מחליפים גם את מנעול תיבת הדואר. כמובן שגם לאחר פריצת המנעול מחליפים למנעול חדש, או כאשר מדובר על מנעול ישן במיוחד ומעוניינים לשדרג אותו לאחד מתקדם יותר.

תיקון מנעול תיבת דואר

לא תמיד יש צורך לרוץ ולהחליף מנעול תיבת הדואר תקול , בעיקר אם מדובר על מנעול חדש יחסית וכזה שעולה הרבה כסף, ולכן ישנה אפשרות להזמין מנעולן שינסה לתקן את המנעול במקום להחליף אותו ולהיכנס להוצאות כספיות גדולות יותר.

התקנת מנעול לתיבת דואר

התקנה נעשית לרוב במקרה של החלפת תיבות דואר, הרי ידוע כי ספק התיבה מביאים מנעול בסיסי שאינו חזק ואיכותי, ולכן רבים מעדיפים להתקין מנעול תיבת דואר חדש וחזק יותר כדי לשמור על הפרטיות שלהם. את ההחלפה מבצע מנעולן מקצועי אשר יציע לכם לרכוש מנעול מתקדם.

חברת מנעול ומפתח מציעה מגוון שירותים עבור מנעול תיבת דואר המתבצעים על ידי בעלי מקצוע מומחים בתחום. לרשותכם שירות התקנה, פריצה, החלפה וכל זאת במקצועיות רבה.  

עוד משהו מעניין על: מנעול קוד, מנעול תליה, התקנת מנעולים

052-912-8989 דילוג לתוכן