מנעול לדלת עץ

רוב הדלתות המאסיביות לכניסה לבית עשויות מעץ מלא או מודבק (רב שכבתי), ונחשב לחומר חזק ויציב. בשל המשקל הרב של העץ, נדרש התקנת מנעול עבור דלת עץ, שכמובן חייב להיות מנעול חזק שיוכל לנעול את הדלת בצורה בטוחה ולאפשר לדיירי הבית ליהנות מביטחון מלא כאשר הם לא בבית או בשעת לילה מאוחרת. דלתות עץ אגב, יכולות להיות גם דלתות פנים המשמשות אותנו לצורך סגירה ופתיחה של החדרים הפנימיים בבית וכדי לייצר בידוד ביניהם. דלתות העץ של החדרים יהיו קלות יותר ופחות מאסיביות, ולכן יידרש מנעול יותר סולידי. כמובן שיש להתאים את המנעול לדלת העץ  על פי סוג הדלת והשימוש בה על מנת שתשרת את דיירי הבית בצורה נכונה.

מנעול חשמלי ‏‏מנעול ו מפתח

שירותים הניתנים למנעול לדלת עץ על ידי מנעולנים מקצועיים:

פריצת מנעול לדלת עץ

פעמים רבות המנעול יכול להישחק כתוצאה משימוש יום יומי או אי תחזוקת הדלת, כאשר ברוב המקרים הדלת נשארת נעולה ואז יש צורך לפרוץ אותה על ידי מנעולן מורשה ומקצועי. סיבה נוספת לפריצת הדלת היא כאשר מדובר על אובדן או גניבת מפתחות או כאשר המפתח נפל לפיר המעלית ואין מפתח רזרבי באזור. 

תיקון מנעול לדלת עץ

פעמים רבות אין צורך להחליף את המנעול, בעיקר אם מדובר על מנעול יקר יחסית. מובן שאם מדובר על מנעול ישן, מוטב להחליפו לאחד חדש ומתקדם יותר. מנעולן מקצועי יוכל להגיע לביתכם בזמן קצר ולנסות להציל את המנעול. חשוב לדעת שפעמים רבות המנעול אינו פועל בגלל שהוא חלוד או יבש, ולכן מומלץ לנסות להתיז שמן מיוחד ואולי כך לפתור את הבעיה.

החלפת מנעול לדלת עץ

החלפת מנעול הוא אחד השירותים הנפוצים בקרב מנעולנים, ולרוב מבצעים אותו לאחר פריצת הדלת. סיבות נוספות להחלפת המנעול הם כאשר בעלי הבית מעוניינים לשדרג את המנעול , כאשר עוברים לדירה חדשה ויש חשש שהדייר הקודם לא מסר את כל המפתחות שהיו ברשותו.

התקנת מנעול לדלת עץ

מנעולן מומחה יוכל לספק עבורכם התקנת מנעול גם לדלת עץ הכוללת קידוח והרכבה בצורה מקצועית. חשוב לציין כי ישנם סוגים שונים של מנעולים וכל מנעול מותקן בצורה אחרת, ולכן אל תנסו להתקין לבד את המנעול בפרט שממדובר במנעול עבור דלת עץ, אלא היעזרו במנעולן מקצועי שיוכל להתאים עבורכם את המנעול על פי סוג הדלת ולאחר מכן לבצע התקנה מקצועית של המנעול. בתום העבודה בקשו אחריות מלאה על המנעול וההתקנה. רוב החברות מעניקות אחריות של בין שנה לשלוש שנים.

052-912-8989 דילוג לתוכן