מנעול לדלת הזזה

דלתות הזזה הם פתרון נהדר עבור חדרים קטנים או עבור דלתות ויטרינה מהן יוצאים לגינה או לחצר. בשל המורכבות של דלתות הזזה, יש צורך להתקין מנעול לדלת הזזה חזק ומקצועי כדי שיכול לסגור את הדלת בצורה מיטבית ולהגן על דיירי הבית. ישנם כמו מותגים המציעים מנעול לדלתות הזזה, חלקם מנעולים איכותיים וחלקם פחות, ולכן צוות המנעולנים של חברת מנעול ומפתח מציעים מגוון סוגי מנעולים ייעודיים ללקוחות המעוניינים להתקין בביתם מנעול חזק ואיכותי על ידי צוות מומחים.

מנעול לדלת הזזה מנעולן מנעול ומפתח

הייחודיות של מנעול לדלת הזזה

מנעול לדלת הזזה אינו דומה למנעול של דלת רגילה עם לשונית וידית הפותחת את הדלת, אלא עליו להיות מתוחכם כדי לאפשר לסגור את הדלת בצורה מיטבית. מנעול זה יהיה לרוב על מנעול חבוי המכיל לשון נופלת, סרט חזית המנעול יהיה  ארוך כדי לחזק את נעילת הדלת, כך שעל ידי סיבוב המפתח יהיה ניתן לנעול את הדלת בצורה חזקה. כמובן שיש סוגים שונים של טכניקות לסגירת דלת הזזה, ולכן כדאי להכיר את הסוגים השונים כדי לבצע את הבחירה הנכונה.

שירות התקנת מנעול לדלת הזזה

התקנת המנעול דורשת ידע רב ומיומנות, הרי כפי שאמרנו מנעול לדלת הזזה אינו דומה למנעול רגיל, ולכן בעת התקנה, פריצה או תיקון של מנעול זה,  יש להיעזר בבעלי מקצוע מיומנים המכירים היטב את סוג מנעול זה. את ההתקנה יש לעשות בצורה סימטרית, כלומר שהמנעול יהיה בגובה הנכון של החור כדי שהדלת תיסגר בצורה מדויקת. בעת ההתקנה מודדים היטב את החיבור בין המנעול למשקוף כדי שהוא יוכל להיות מדויק וכמובן להיסגר ולהיפתח ביתר קלות. 

שירותי פריצה לדלת הזזה

ישנם מקרים רבים בהם יש צורך בשירותי פריצת מנעול לדלת הזזה, אם זה בשל אובדן מפתחות, מנעול שנשבר, מנעול חורק וכל תקלה אחרת שאין מנוס אלה לפרוץ את המנעול כדי לאפשר לדיירי הבית להיכנס לביתם או לחדר שבו מותקנת הדלת. הפריצה נעשית על ידי טכניקות שונות המיועדות לשבור את המנעול וכך לפתוח את הדלת ביתר קלות. בתום הפריצה, המנעולן יחליף את המנעול לטובת מנעול אחר, כאשר ברוב הפעמים לקוחות מעוניינים לשדרג למנעול מתקדם יותר כדי ליהנות ממנעול מקצועי וחזק יותר.

חברת מנעול מפתח מחזיקה בצוות מנעולנים מומחים בפריסה ארצית. כלל המנעולנים מתמחים בהתקנה, פריצה והתאמת מנעולים לדלתות הזזה של המותגים הגדולים בעולם. השירותים ניתנים באופן אישי לכל לקוח בדגש על שירות אישי, מקצועיות, מחירים אטרקטיביים והעמידה בזמנים. כמו כן, החברה מעניקה אחריות מלאה על ההתקנה ועל המנעולים שהותקנו כך שתוכלו לדעת שהמנעול שהותקן ישמש אתכם בנאמנות רבה למשך שנים רבות.

לפרטים נוספים על מנעול לדלת הזזה ועל השירות שלנו  צרו קשר או השאירו פרטים וצוות המנעולנים המקצועי שלנו יגיע אליכם במהירות האפשרית.

עוד משהו מעניין על: מנעול שרשרת, התקנת דלתות, התקנת מנעולים לדלת

052-912-8989 דילוג לתוכן