הצילינדר הסורר החליט לא להיפתח? פורץ דלתות פנים ידע להתמודד עם כל בעיה!

כל עולם המנעולנות עובר לא מעט שינויים משמעותיים בשנים האחרונות כאשר בראשם עומד שיפור ניכר ברמת האבטחה. פורץ דלתות פנים חייב לעבור מסלול הכשרה מקיף אשר יקנה לו את כל הידע הנדרש להתמודד בצורה מקצועית עם כל צילינדר תקול. לאחר תום מסלול ההכשרה כל פורץ דלתות פנים מקבל רישיון לעסוק בתחום, המוכיח כי הוא אכן עבר את כלל השלבים הנדרשים ויודע להתמודד עם כל תקלה ללא פגיעות מיותרת. אז אם גם אתם מתמודדים עם דלת שפשוט מסרבת להיפתח, חשוב לדעת כי לא כל אדם המציע את שירותיו בתור מנעולן מקצועי אכן עבר את כל השלבים הנדרשים ולכן מומלץ לבקש לראות רישיון בתוקף. השינויים בעולם המנעולנות ושיפור רמת האבטחה של הצילינדרים מחייבים את המנעולן שלכם בכלים מקצועיים וידע נרחב בכדי להתגבר ביעילות ובמהירות על כל תקלה. יתרה מכך, פורץ דלתות פנים שבאמת עבר מסלול הכשרה מלא ומחזיק ברישיון לעסוק בתחום, חייב לעבור השתלמויות מקצועיות בתדירות גבוהה בכדי להכיר את הצילינדרים החדשים והעמידים ביותר. מנעולן מקצועי ככל שיהיה, שאינו מקפיד לחדש את ידיעותיו המקצועיות ולהתאימו לצילינדרים החדשים והמתקדמים ביותר, עלול להסתבך בעת ניסיון פריצתו ולגרום לנזקים בדלתות. מנעול ומפתח מקפידים לעבור השתלמויות מקצועיות בתדירות גבוהה בכדי להבטיח את השירות הטוב ביותר עבור כל לקוחותיהם. אז רגע לפני שאתם בוחרים פורץ דלתות פנים מקצועי להתמודדות עם התקלה שלכם, חשוב שתכירו מספר דגשים חשובים אודות הליך הפריצה והחלפת הצילינדר הסורר.

פורץ דלתות פנים

המנעולן שלכם גרם לפגיעה בדלת? על אחריותו לתקן אותה או לשלם תמורתה!

תחילה חשוב להקדים ולומר כי במידה והמנעולן שבחרתם גרם לפגיעה כלשהי בדלת, על אחריותו לתקנה או לשלם תמורתה. אנשים רבים לא מודעים לכך ונאלצים לשלם מחירים גבוהים במיוחד עבור תיקוני דלתות. עוד חשוב לדעת כי מנעולן מקצועי שסיים בהצלחה את מסלול הכשרתו ומחזיק ברישיון תקף לעסוק בתחום ידע להעניק את שירותיו בתור פורץ דלתות רב בריח, פורץ דלתות פלדלת, פורץ דלתות אש וכמובן פורץ דלתות פנים. באשר להליך הפריצה, הדגש הראשון הוא איפיון הבעיה. ישנו הבדל מהותי בין הליך התמודדות עם דלת פתוחה שלא ננעלת לבין התמודדות עם דלת נעולה שלא נפתחת. דלת פתוחה שלא ננעלת מאפשרת לכל פורץ דלתות פנים מקצועי לנסות ולהתחקות אחר מקור הבעיה ולהתגבר עליה ללא צורך במלאכת הפריצה או בהחלפת הצילינדר. האפשרות להגיע ולבחון היטב את כל חלקי הצילינדר מסייעת למנעולנים רבים להצליח להתגבר על הבעיה בקלות ובמהירות. אך חשוב לדעת כי גם אם פורץ דלתות פנים

בו בחרתם אכן מזהה את מקור התקלה ומצליח להתגבר עליה ללא פגיעה בצילינדר הקיים, עדיין המלצתם של מנעולנים רבים היא להחליף את הצילינדר הישן. הצילינדר הישן שכבר הספיק לייצר תקלה שגרמה לכם להסתייע בשירותו של פורץ דלתות פנים, עלול לייצר תקלות נוספות בתדירות גבוהה. נוסף לכך, הצילינדרים החדשים המיוצרים כיום איכותיים ועמידים יותר מהצילינדרים הישנים ועלותם אינה גבוהה במיוחד. לכן, גם אם הצלחתם להתגבר על הבעיה ללא פגיעה בתקינותו של הצילינדר הקיים, מומלץ להמשיך לשלב הבא, שלב החלפת הצילינדר.

שירותי פריצת דלתות פנים

החליפו את הצילינדר הישן גם אם הוא נשאר תקין לאחר הליך הפריצה!

אם אתם מתמודדים עם דלת נעולה שלא נפתחת, המנעולן שלכם יאלץ להתחיל בשלבי הפריצה. ישנן שתי שיטות מרכזיות בעזרתן כל מנעולן פורץ דלתות רב בריח, פורץ דלתות פלדלת וכמובן גם פורץ דלתות פנים. השיטה הראשונה ידידותית ועדינה כך שאינה פוגעת בתקינות הצילינדר הקיים. שיטה זו נחשבת למורכבת יותר ולכן כמעט ואין מנעולן שבוחר בה. השיטה השניה והשכיחה הרבה יותר היא שיטת הקידוח. בשיטה זו מנעולן מקצועי קודח במספר נקודות אסטרטגיות אשר הורסות את הצילינדר ומאפשרות לפרוץ כל דלת. שיטה זו נחשבת יעילה, מהירה, פשוטה ובטוחה הרבה יותר ולכן רוב נותני השירות בוחרים בה. מעבר לכך, אין כל סיבה לנסות לשמור על תקינות הצילינדר הקיים, שכן בכל מקרה ההמלצה המקצועית היא להחליפו מיד לאחר תום הפריצה. מנעול ומפתח מקפידים להעמיד לרשות כלל לקוחותיהם פורצים מיומנים ומנוסים שסיימו את כל הכשרתם ומקפידים לעבור השתלמויות מקצועיות להיכרות מלאה עם כל צילינדר חדש. מיד בתום השירות, הם יחלו בהליך החלפת הצילינדר.

וודאו שהצילינדר המוחלף לכם אכן חדש לחלוטין ולא נעשה בו כל שימוש בעבר!

שלב החלפת הצילינדר מחייב אתכם להכיר בהבדלים בין הצילינדרים השונים ולבחור את הטוב ביותר עבורכם. ההבדלים המשמעותיים ביותר מסתכמים ברמות אבטחה משתנות ובאופן הפתיחה והנעילה של הדלת. ישנם צילינדרים מתקדמים וחדשניים הנפתחים על ידי טביעת אצבע בלבד וכן ישנם צילינדרים בעלי רמות אבטחה גבוהות במיוחד. ככל שרמת האבטחה וכן מערכות הטכנולוגיה מתקדמות יותר בצילינדר שתבחרו, כך תאלצו לשלם עליו מחיר גבוה יותר. אז איך בוחרים נכון? ראשית, חשוב להקציב סכום אותו תהיו מוכנים להוציא על צילינדר חדש. לאחר הקצבת הסכום, תוכלו להתייעץ עם פורץ דלתות פנים אודות הצילינדר הטוב ביותר, הן מבחינת אופן השימוש והן מבחינת רמת האבטחה, במסגרת התקציב שלכם. לאחר בחירת הצילינדר החדש, חשוב לשים לב כי המנעולן שלכם מרכיב לכם צילינדר חדש מקופסא ייעודית וחדשה. לצערנו כיום יש לא מעט מנעולנים שבוחרים להרכיב ללקוחות שלהם צילינדרים מחודשים שנעשה בהם שימוש בעבר. לכן, וודאו שהצילינדר שלכם חדש לחלוטין וכולל חמישה מפתחות חלופיים. מנעול ומפתח מבטיחים לכלל הלקוחות שירות מיטבי וצילינדרים חדשים ואיכותיים שיבטיחו לכם שקט לאורך שנים.

052-912-8989 דילוג לתוכן