קידוד שלט לרכב – כל המידע שחשוב שתדעו

אם בעבר בכדי לפתוח או לסגור את הרכב היינו צריכים להשתמש במפתח של הרכב, כיום בכדי לפתוח ולסגור את הרכב נשתמש בשלט. התפקוד התקין של שלט לרכב הוא חשוב מאין כמותו, ולכן חשוב מאוד שתוודאו כי השלט פותח וסוגר את הרכב בקלות. קידוד שלט לרכב היא עוד אחת מאותן פעולות שתוכלו לבצע, בכדי להיות בטוחים כי השלט פועל בצורה תקינה. אך עדיין למרות שמדובר על פעולה יחסית שכיחה ונדרשת, לא מעט אנשים אינם יודעים בדיוק מכירים אותה לעומק.

חשוב להבהיר כי ישנו הבדל בין קידוד שלט לרכב לבין קידוד מפתח לרכב, בנוסף ישנו הבדל בין קידוד שלט לרכב לבין שכפול שלט לרכב. כך שאם עד כה יצא לכם לחשוב כי מדובר בדיוק על אותה פעולה, ככל הנראה שהמחשבה שלכם איננה מדויקת. בכדי שתוכלו להיות בטוחים כי אתם ברך הנכונה, מוטב כי תקדישו כמה דקות בכדי שתוכלו לקבל את תמונת המצב הכי מדויקת שיש.

כאשר לקוחות מזמינים את המומחים של מנעול ומפתח, אנו מצפים כי הם יכירו את הפעולה שהצוות עומד לבצע. אפילו אם הם לא יוכלו לבצע את הפעולה בעצמם, חשוב מאוד שהם יכירו אותה בצורה השטחית. אם תחליטו לבצע את הפעולה עם מנעולן רכב אחר, מוטב כי תכירו אותה בכדי שתוכלו להיות בטוחים שהוא לא עובד עליכם. לעיתים הערנות שלכם עשויה למנוע לא מעט בלגן, היא תאפשר לכם להיות תמיד עם יד אחת על הדופק. תמיד תוכלו לדעת מהי הפעולה האידיאלית והנכונה ביותר בכל סיטואציה.

קידוד שלט לרכב מנעולן מנעול ומפתח

מה ההבדל בין קידוד שלט לרכב לבין שכפול שלט לרכב?

ישנו הבדל מהותי בין קידוד שלט לרכב לבין שכפול שלט לרכב, ומוטב כי אתם תדעו בדיוק איזה שירות אתם צריכים לקבל. לשמחתכם את שתי השירותים הללו אתם תוכלו לקבל בעזרת המנעולנים המנוסים של חברת מנעול ומפתח. אך עדיין, מוטב כי תבינו בדיוק את ההבדל בין האפשרות הראשונה לבין האפשרות השנייה – למקרה שבו תצטרכו לפנות אל מנעולן רכב אחר.

ההבדל העיקרי הוא שקידוד שלט לרכב משמעותו לקודד שלט קיים, כך שתוכלו לנעול ולפתוח איתו את הרכב שלכם. מנגד שכפול של שלט לרכב הוא פעולה שבה, אתם צריכים שלט חדש מכיוון שהשלט הישן הלך לאיבוד – ואין ברשותכם שלט שתרצו לקודד אותו. ברוב המקרים קידוד של שלטים לרכב זוהי פעולה יותר מסובכת, כזאת שמצריכה יותר מיומנות מצידו של המנעולן. כך שכעת אתם לגמרי יכולים לעשות את ההפרדה בין פעולה של קידוד שלט לרכב לבין פעולה של שכפול, ואתם מהצד שלכם גם תדעו בדיוק איזה פעולה אתם צריכים לבצע.

לבצע קידוד שלט לרכב מנעולן מנעול ומפתח
לבצע קידוד שלט לרכב

האם ניתן לבצע קידוד לשלט לרכב באופן עצמאי?

קידוד שלט לרכב היא לא פעולה כל כך פשוטה, היא דורשת התחברות למערכת האבטחה המותקנת בתוך הרכב. כך שככל הנראה לא תהיה לכם אפשרות לבצע את הפעולה באופן עצמאי, ואתם תהיו מוכרחים לפנות למנעולן רכב מוסמך שיבצע עבורכם את הפעולה על הצד הטוב ביותר. כל איש מקצוע שתתייעצו איתו יגיד לכם כי קידוד שלט לרכב ללא איש מקצוע זוהי פעולה מסוכנת, פעולה שלא תוכל להבטיח את בטיחותכם.

שילמתם כל כך הרבה כסף על רכישת הרכב, אתם לא יכולים לחסוך כאשר מדובר על קידוד שלט לרכב או קידוד מפתח לרכב. מוטב כי תשקיעו אפילו קצת יותר על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי מדובר על מנעולן שאתם סומכים עליו, מנעולן שאתם יודעים שלא יסבך את המצב יותר מאשר הוא כבר מסובך.

איך ניתן לבצע קידוד שלט לרכב עבור הרכב בצורה חוקית?

באופן עקרוני כל מנעולן רכב עם הציוד המתאים יוכל לבצע קידוד מקצועי של שלט עבור הרכב שלכם. אך החוק קובע כי בכדי שהפעולה תהיה חוקית, עליו להחזיק באישור מטעם יצרנית הרכב – אישור שמוכיח כי הוא מוכשר לבצע את הפעולה הזאת. הרי אופן ביצוע הפעולה משתנה בין יצרנית אחת ליצרנית אחרת, וכל מנעולן רכב צריך לדעת איך לעשות זאת.

בנוסף בעל הרכב צריך להראות למנעולן כי הרכב הוא אכן בבעלותו, אחרת המנעולן לא יוכל לבצע שום פעולה על פי החוק. פעולת ההזדהות הזאת היא פעולת הזדהות בסיסית, פעולה שאותה צריך לבצע לפני כל פעולה הקשורה לשכפול או לקידוד שלטים או מפתחות עבור רכב כזה או אחר.

איך לבחור את המנעולן הנכון לביצוע המשימה?

  1. ההמלצה הראשונה היא לבחור מנעולן רכב עם ניסיון, כזה שתוכלו להיות בטוחים כי יש לו את הידע הנדרש לביצוע המשימה. לא כל מנעולן רכב יוכל לבצע את המשימה כמו שצריך, הניסיון של המנעולן יהיה חלק בלתי נפרד מההצלחה. כך תוכלו להיות בטוחים כי התועלת תהיה גבוהה יותר מאשר הנזק שחלילה עלול להיגרם במקרה של טעות של המנעולן.
  2. בכדי שתוכלו לבחור מנעולן רכב שאתם יכולים לסמוך עליו, מוטב כי תסתכלו מה אחרים חושבים עליו. מנעולן רכב שיבצע עבורכם קידוד שלט לרכב, חייב להיות כזה שיש מאחוריו המלצות מקיר לקיר. כך שאתם תוכלו להיות בטוחים כי את המפתחות את שמים בידיים של אנשי מקצוע שיעשו את העבודה.

תבצעו השוואת מחירים בין המנעולים השונים

בכדי שתדעו איזה הצעת מחיר היא הטובה ביותר עבורכם, העצה היעילה ביותר היא לבצע השוואת מחירים בין המנעולנים השונים. כך תוכלו הלביא את עצמכם למצב שבו תדעו איזה מנעולן הוא המומלץ ביותר – ואיזה הצעת מחיר הכי משתלמת. הרי לא תרצו להביא את עצמכם למצב שבו תוציאו סכומי עתק על קידוד שלט לרכב, בזמן שהייתם יכולים להשיג את אותו השירות במחיר זול יותר.

השוואת מחירים כיום היא פשוטה יותר לעומת העבר, בעבר היה הרבה יותר קשה לבצע השוואה בין אין ספור מנעולנים. כיום בלחיצת כפתור תוכלו לקבל את הצעת המחיר הרלוונטית לסוג הרכב אשר ברשותכם. פתאום הבחירה תהפוך להיות יותר קלה, והרבה יותר חסכונית עבורכם – אפילו אם אתם בלחץ של זמן.

מתי תצטרכו לבצע קידוד שלט לרכב?

האפשרות הראשונה היא כאשר קניתם שלט אוניברסלי לרכב, ואתם תרצו לסנכרן בינו לבין הרכב שלכם. במקרה כזה תצטרכו להזעיק את אחד מהמנעולנים של חברת מנעול ומפתח על מנת שיבצע את המשימה. אחרת לא תוכלו לבצע סנכרון בין השלט שקניתם לבין הרכב שלכם. חשוב לזכור כי לא כל שלט שתקנו יתאים לסוג הרכב שלכם, ומוטב לוודא את זה מראש.

אפשרות נוספת שגם היא יכולה להיות שכיחה לא פחות היא כאשר הסנכרון בין השלט לבין הרכב נעלם. קחו בחשבון כי זה לא אמור לקרות, אך עדיין לעיתים ישנם סיטואציות שכאלה ואתם צריכים להיות ערוכים אליהם. במקרה שהשלט לא מסונכרן עם הרכב, יהיה ניתן לבצע קידוד שלט לרכב בצורה מקצועית על ידי מנעולן מוסמך.

עוד משהו מעניין על: כספת קיר, אימובילייזר, פורץ רכבים

052-912-8989 דילוג לתוכן