פורץ דלתות רב בריח ושלבי עבודתו

בשנים האחרונות חלים לא מעט שינויים תמידיים בכל עולם המנעולנות אשר נועדו במטרה למנוע כמה שיותר פריצות עוינות ולשפר את נוחות השימוש. השינויים הללו מחייבים כל מנעולן, מקצועי ככל שיהיה, להקפיד לעבור השתלמויות מקצועיות בתדירות גבוהה על מנת ליישר קו עם הקידמה המקצועית בתחום. פורץ דלתות מקצועי אשר עבר את מסלול ההכשרה שלו לפני מספר שנים ומאז לא עבר השתלמויות מקצועיות, עלול למצוא את עצמו מתמודד עם מנעול חדשני שהוא לא מכיר, מה שכמובן ישפיע באופן ישיר על מהירות העבודה, יעילותה ומקצועיותה. אם גם אתם נדרשים לשירותיו של פורץ דלתות רב בריח, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות אודות כל הליך הפריצה. רגע לפני שניגע בשיטות השונות לפריצת דלת רב בריח, חשוב להכיר את הסוגים השונים של הצילינדרים הקיימים כיום. ההבדלים המשמעותיים ביותר בין הדגמים השונים באים לידי ביטוי באופן פתיחת ונעילת המנעול וכן ברמת האבטחה שלו. ככל שרמת האבטחה גבוהה יותר וכן אופן הפתיחה והנעילה מתקדם וחדשני, כך תידרשו לשלם תמורת הצילינדר מחיר גבוה יותר. בין הצילינדרים השכיחים ביותר כיום ניתן להצביע על כאלה בעלי רמת אבטחה גבוהה במיוחד, אחרים הנפתחים על ידי קריאת טביעות אצבע וצילינדרים הכוללים קוד קבוע במקום מפתחות. מנעול ומפתח תשמח לעמוד לשירותכם לכל צורך עם כל הידע המקצועי העדכני ביותר למתן שירותי מנעולן מקצועי, יעיל ומהיר במיוחד.

פורץ דלתות רב בריח מנעולן מנעול ומפתח

ניסיון להתחקות אחר מקור הבעיה

אך עוד לפני שתגיעו לשלב החלפת הצילינדר, כנראה שתידרשו לעבור את שלב הפריצה. כל פורץ דלתות רב בריח מקצועי מכיר את כל דרכי הפריצה האפשרויות וכעת נציג את העיקריות שבהן. תחילה חשוב לדעת שיש לחלק בין שירותיו של פורץ דלתות רב בריח המתמודד עם דלת נעולה שלא נפתחת, לבין שירותיו של פורץ דלתות רב בריח המתמודד עם דלת פתוחה שלא ננעלת. הליך התמודדות עם דלת פתוחה שלא ננעלת מאפשר לכל פורץ דלתות רב בריח לנסות ולהתחקות אחר מקור הבעיה. היתרון הגדול הוא שניתן לראות את כל חלקי הצילינדר מכלל צדדיו, מה שמעלה משמעותית את הסיכוי לאתר את מקור התקלה. אך חשוב לדעת כי גם אם פורץ דלתות רב בריח אכן מאתר את מקור הבעיה ואף מתגבר עליה, ההמלצה המקצועית היא להחליף את הצילינדר הקיים בשל החשש לתקלות רבות נוספות בתדירות גבוהה. עלות כלל התיקונים של התקלות הללו גבוהה הרבה יותר מעלות החלפת הצילינדר ולכן ההמלצה המקצועית ניא להחליף את הצילינדר הקיים כמעט בכל מצב. מנעול ומפתח מאפשרים לכם ליהנות מישרותיו של פורץ דלתות רב בריח מקצועי שידע להעניק לכם שירות מלא כך שלא תידרשו להזעיק אותו שוב בעתיד הקרוב.

פורץ דלתות רב בריח ושלבי עבודתו מנעולן מנעול ומפתח
פורץ דלתות רב בריח ושלבי עבודתו

השיטות השונות להליך הפריצה והדרך הנכונה לבחור נכון את הצילינדר החדש

לעומת זאת, האפשרות השניה של התמודדות עם דלת נעולה שלא נפתחת, שונה בתכלית. כאשר פורץ דלתות רב בריח מתמודד עם דלת נעולה שלא נפתחת, הוא נדרש לםתוח בהליך הפריצה. הליך הפריצה אף הוא מתחלק לשתי שיטות מרכזיות כאשר הראשונה ידידותית ואינה כוללת פגיעה בצילינדר הקיים בעוד השניה אגרסיבית יותר וכוללת קידוחים והרס הצילינדר הקיים. השיטה השכיחה ביותר בה פורץ דלתות רב בריח מקצועי בוחר היא השיטה הכוללת קידוחים והרס הצילינדר בשל העובדה הפשוטה כי שיטה זו נחשבת לעילה, מהירה ופשוטה הרבה יותר. יתרה מכך, ההמלצה המקצועית היא להחליף צילינדר גם אם הצילינדר הקיים ישאר ללא כל פגע, מה שמאפשר לכל פורץ דלתות רב בריח לפרוץ ללא חשש לפגיעה בצילינדר הקיים. לאחר השלמת הליך הפריצה, עוברים לשלב הבא, שלב החלפת הצילינדר. כפי שציינו מעלה, כיום יש לא מעט סוגים שונים של צילינדרים שיוכלו לשמש אתכם. אז לפני שמתחילים בהליך ההחלפה חשוב שתדעו כיצד לבחור נכון את הצילינדר הטוב ביותר וכן על מה חשוב לשים לב בעת עבודתו של פורץ דלתות רב בריח. בחירה נכונה בצילינדר הטוב ביותר עבורכם חייבת לכלול את האיזון הנכון בין נוחות השימוש ורמת האבטחה לבין מחיר הצילינדר. מנעול ומפתח יסייעו לכם למצוא את האיזון הנכון בהתאם לצרכים שלכם כך שתיהנו מצילינדר מיטבי. באשר לעבודתו של פורץ דלתות רב בריח, חשוב לוודא כי הצילינדר שהוא מחליף לכם חדש מקופסא ייעודית וכולל חמישה מפתחות חלופיים.

כך תשמרו על תקינותו של הצילינדר החדש לעוד שנים ארוכות

לאחר תום כל עבודתו של פורץ דלתות רב בריח, חשוב שתדעו לשמור על הצילינדר החדש שלכם בכדי להימנע מהצורך בסיועו של פורץ דלתות רב בריח לתקופת זמן ממושכת. בין כלל הסיבות השכיחות ביותר בגינן רבים נדרשים לסיועו של פורץ דלתות רב בריח היא איבוד מפתחות. אם גם אתם מקפידים לאבד מפתח כל מספר חודשים, הטיפ הבא בדיוק עבורכם. כל שאתם צריכים לעשות זה לקבוע מקום קבוע בו תניחו את המפתח מיד בתום השימוש בו, הן בעת הכניסה לבית והן בעת היציאה ממנו. הקפדה על מקום קבוע זה יגרום לכך שהפעולה תיעשה באופן כמעט אוטומטי, מה שיחסוך לכם את איבודם של מפתחות רבים. סיבה נוספת בגינה פורץ דלתות רב בריח מוזעק מידי יום היא חוסר הצלחתו של המפתח לנעול ולפתוח את הצילינדר. הסיבה המרכזית לכך היא שימוש במפתחות לא נקיים, מה שגורם להחדרתם של לכלוכים רבים לפנים הצילינדר עד כדי הרס של ממש. לכן, חשוב להקפיד לעשות שימוש במפתחות נקיים בלבד, ולא רק מלכלוכים גדולים ומשמעותיים, אלא גם מהצטברות של אבק.

052-912-8989 דילוג לתוכן