דלת האש כבר לא נפתחת וננעלת בקלות כמו בעבר? פורץ דלתות אש יסייע לכם להקדים תרופה למכה ולטפל בכל בעיה

דלתות אש הן דלתות העשויות מחומרים מבודדים אשר כל מטרתן לבודד אש במקרי שריפה. רוב דלתות האש כוללות מנגנוני פתיחה ונעילה מיוחדים המאפשרים לפתוח בקלות את הדלת במקרי חירום. לא מעט אנשים כיום נדרשים לסיועו של פורץ דלתות אש מקצועי שעבר מסלול הכשרה ומחזיק ברישיון לעסוק בתחום. אם גם אתם מתמודדים עם דלת אש בפרט או כל סוגי הדלתות בכלל שמתחילות לעשות בעיות בנעילה או בפתיחה, מומלץ להקדים תרופה למכה ולהזעיק פורץ דלתות אש, פורץ דלתות פלדלת או פורץ דלתות פנים להתמודדות עם כל בעיה. מנעולן מקצועי חייב לעבור מסלול הכשרה מקיף המקנה לו את כל הידע והכלים להתגבר בהצלחה על כל צילינדר. לאחר תום מסלול ההכשרה, הוא מקבל רישיון המאפשר לו להציע את שירותיו לכלל הציבור. אז לפני שאתם בוחרים מנעולן מקצועי לפריצת דלתות או תיקוני צילינדרים ישנים, חשוב לוודא כי המנעולן בו אתם מתעניינים אכן עבר את מלוא מסלול ההכשרה ומחזיק ברישיון תקף.

פורץ דלתות אש

גם בדלתות דירתכם הצילינדרים ישנים? כיום יש מבחר עשיר של צילינדרים חדשים, איכותיים ועמידים הרבה יותר!

בשנים האחרונות כל עולם המנעולנות עובר לא מעט שינויים ושיפורים תמידיים ברמות האבטחה של הצילינדרים השונים בכדי למנוע כמה שיותר מקרי פריצות וגניבות. אם עד לפני מספר שנים בודדות כל מנעולן בתחילת דרכו עם ידע בסיסי וכלים מינימליים הציע את שירותיו בתור פורץ דלתות אש, פורץ דלתות פלדה או פורץ דלתות והצליח להתגבר על כל צילינדר, הרי לנו שכיום ישנם צילינדרים רבים בעלי רמות אבטחה גבוהות במיוחד שיקשו גם על המנעולנים המקצועיים ביותר. על כן כל פורץ דלתות אש חייב לעבור הכשרות מקצועיות בתדירות גבוהה בכדי ליישר קו עם הקידמה המקצועית ולהכיר לעומק את כל סוגי הצילינדרים העמידים ביותר. מנעול ומפתח מציעים לכל קהל לקוחותיהם את המנעולנים הטובים והמקצועיים ביותר שמקפידים לחדש את ידיעותיהם המקצועיות בהתאם להתקדמות כל עולם המנעולנות. אז אם גם אתם מתמודדים עם דלת פתוחה שלא ננעלת או דלת נעולה שלא נפתחת, כדאי שתכירו עוד מספר נקודות אודות הליך הפריצה והחלפת הצילינדר.

שירותי פריצת דלתות אש
שירותי פריצת דלתות אש

האם ניתן להתגבר על תקלות שונות ללא קידוחים והרס הצילינדר? התשובה היא כן! הכירו את שיטות הפריצה השונות

פורץ דלתות אש מקצועי המגיע להתמודדות עם כל תקלה, מתחיל בשלב האיפיון והיערכות בהתאם לשלבי הפריצה הנדרשים. לא כל תקלה מצריכה מהמנעולן לפרוץ את הצילינדר הקיים, לפגוע בתקינותו ומיד לאחר מכן להחליפו. במידה ואתם מתמודדים עם דלת פתוחה שמסרבת להינעל, פורץ דלתות אש יוכל לבחון את כל חלקי הצילינדר בכדי לנסות ולהתחקות אחר מקור התקלה. גישה נוחה ופשוטה לכל חלקי הצילינדר פעמים רבות מסייעות לאנשי המקצוע לזהות את התקלה ואף לפתור אותה ללא צורך בשלבי הפריצה או בהחלפת הצילינדר הישן שנותר תקין. אך בכל זאת, פורצי דלתות רבים ומיומנים ממליצים להחליף את הצילינדר הישן משתי סיבות עיקריות. הסיבה הראשונה היא חשש מתקלות חוזרות ונשנות בתדירות גבוהה בצילינדר ישן שכבר הוכיח שהוא לא תקין עד כדי יצירת תקלה חמורה שהצריכה את הזמנתו של פורץ דלתות אש, פורץ דלתות פנים, פורץ דלתות פלדה. הסיבה השניה היא השינויים הרבים בעולם המנעולנות שמייצרים כיום צילינדרים איכותיים במיוחד בעלי רמות אבטחה גבוהות הרבה יותר משהיו בעבר. מנעול ומפתח מספקת לכלל לקוחותיה פורצי דלתות מיומנים המגיעים מצויידים עם צילינדרים חדשים להחלפה מיידית.

הסיבות בגינן רבים מהמנעולנים המקצועיים ביותר בוחרים בשיטת הפריצה הכוללת קידוחים והרס הצילינדר הקיים

אך רבים מהמזמינים את שירותיו של פורץ דלתות אש, פורץ דלתות פלדלת או פורץ דלתות פנים מוצאים את עצמם מתמודדים עם דלת נעולה שפשוט לא נפתחת. דלת נעולה שלא נפתחת מונעת מפורץ הדלתות להגיע לכל חלקי הצילינדר ולהתחקות אחר מקור התקלה, מה שמחייב להתחיל בשלבי הפריצה. פורץ דלתות אש מקצועי בוחר באחת משתי שיטות הפריצה הבאות. הראשונה עדינה וידידותית כך שהצילינדר הקיים נשאר תקין לחלוטין לאחר פריצת הדלת הנעולה, והשניה אגרסיבית יותר וכוללת קידוחים בנקודות אסטרטגיות שמוציאות את הצילינדר מכלל שימוש. רוב ככל המנעולנים בוחרים בשיטת הפריצה הכוללת קידוחים בשל פשטותה ויעילותה להתגבר על כל צילינדר. יתרה מכך, אין כל סיבה לשמור על תקינות הצילינדר הקיים כי כפי שציינו מעלה, גם ככה רוב המומחים בתחום ממליצים להחליפו. מנעול ומפתח מסייעת ללקוחות רבים להתמודד עם כל בעיה בכל סוגי הדלתות והצילינדרים השונים במקצועיות, ביעילות, במהירות וללא כל פגיעה מיותרת בדלת. חשוב להדגיש כי כך פגיעה מיותרת בדלת בעת הליך הפריצה היא על אחריותו של פורץ דלתות אש פלדה או פנים. הוא ידרש לתקן את שהרס או לפחות לשלם תמורת התיקון.

מבחר צילינדרים מתקדמים הנפתחים על ידי טביעת אצבע בלבד!

לאחר תום כל שלבי הפריצה בהצלחה, עוברים לשלב החלפת הצילינדר. לפני שתבחרו את הצילינדר המתאים ביותר עבורכם, חשוב שתכירו את כל ההבדלים בין הצילינדרים השונים. עיקרי ההבדלים הם רמות אבטחה משתנות ודרכים שונות לפתיחת ונעילת הצילינדרים. ישנם צילינדרים שנפתחים וננעלים על ידי מפתחות בלבד ולעומתם, אחרים הנפתחים בעזרת מערכות מתקדמות כמו קריאת טביעות אצבע ועוד. כמו כן ישנם צילינדרים פשוטים בעלי רמות אבטחה בסיסיות בלבד ולעומתם, צילינדרים עמידים ומתקדמים במיוחד שיאתגרו גם את טובי הפורצים. ככל שרמת האבטחה גבוהה יותר, כך גם המחיר שתצטרכו לשלם יהיה גבוהה יותר וכך גם באשר לאפשרויות הפתיחה והנעילה. לכן, הצעד הראשון שאתם חייבים לעשות לפני הבחירה הוא להקציב תקציב שתהיו מוכנים לשלם תמורת צילינדר חדש. לאחר מכן, הסתייעו בכל פורץ דלתות אש מקצועי והתאימו את הצילינדר בעל רמת האבטחה הגבוהה ביותר ודרכי הפתיחה הנוחות ביותר למסגרת התקציב שלכם. בשעת ההתקנה חשוב לוודא שהצילינדר המוחלף אכן חדש לחלוטין ולא מחודש שעשו בו שימוש בעבר.

052-912-8989 דילוג לתוכן