הצילינדר החליט לעשות בעיות דווקא באמצע הלילה? מנעולן סביב השעון ישמח לסייע לכל צורך ובכל שעה!

לא מעט אנשים כיום נדרשים לסיועו של מנעולן מקצועי להתמודדות עם צילינדרים ישנים שהחליטו להפסיק לעבוד. אז אם גם אתם נתקעתם עם דלת פתוחה שלא ננעלת או גרוע מכך, דלת נעולה שלא נפתחת, מנעולן סביב השעון זמין עבורכם בכל שעות היממה. חשוב להדגיש כי כל מנעולן מקצועי המציע את שירותיו בתור מנעולן סביב השעון חייב לעבור הכשרה מקצועית מוקפדת המקנה לו את כל הידע והכלים להתמודד עם כל סוגי הצילינדרים. מיד בתום הליך ההכשרה, המנעולן יקבל רישיון לעסוק בתחום ורק לאחר מכן יהיה רשאי להציע את שירותיו בתור מנעולן סביב השעון לכלל הציבור. אז אם גם אתם נדרשים לשירותו של מנעולן סביב השעון, חשוב לוודא כי הוא אכן מחזיק ברישיון לעסוק בתחום. מנעול ומפתח מספקים עבור כל הציבור מנעולנים מקצועיים שעברו בהצלחה את כל מסלולי ההכשרה ומחזיקים ברישיון תקף לעסוק בתחום. רגע לפני שאתם בוחרים מנעולן סביב השעון המציע שירותי מנעולן 24 חירום, חשוב להכיר את כל החידושים בעולם המנעולנות מהשנים האחרונות.

מנעולן סביב השעון

הצילינדרים של היום הם לא הצילינדרים של פעם - הכירו את כל השינויים, החידושים והשיפורים בעולם המנעולנות

בשנים האחרונות כל עולם המנעולנות עובר לא מעט שינויים ושיפורים תמידיים כך שכיום יש מבחר עשיר של צילינדרים בעלי רמות אבטחה גבוהות במיוחד. אם עד לפני מספר שנים כל מנעולן חובב בתחילת דרכו וללא כל ניסיון או כלים מקצועיים הצליח להתגבר על כל סוגי הצילינדרים, הרי לנו שכיום ישנם צילינדרים מתקדמים בעלי רמות אבטחה שיצליחו לאתגר גם את המנעולן המקצועי והמיומן ביותר. מסיבה זו, מנעול ומפתח מקפידים על כל שכל מנעולן סביב השעון שהן מציעים לציבור יעבור השתלמויות מקצועיות בתדירות גבוהה בכדי להכיר לעומק את כל  סוגי הצילינדרים החדשים והמתקדמים ביותר. ללא השתלמויות מקצועיות אלה, כל מנעולן סביב השעון, מקצועי ככל שיהיה, עתיד למצוא את עצמו מתמודד עם מנעול חדש שהוא לא מכיר בעל רמת אבטחה גבוהה במיוחד. התמודדות זו עלולה להיגמר בכישלון או גרוע מכך, בפגיעות מיותרות בדלת. לכן. כל מנעולן 24 שעות חייב להקפיד ליישר קו עם הקידמה המקצועית בכדי להציע שירות מיטבי עבור כל קהל לקוחותיו. מנעולן שסיים את מסלול הכשרתו לפני מספר שנים ומאז לא חידש את ידיעותיו המקצועיות, לא ידע להתמודד עם רוב סוגי הצילינדרים החדשים הקיימים כיום. חברת מנעול ומפתח מבטיחה לכם מנעולן סביב השעון המחזיק ברישיון תקף ובהיכרות מעמיקה עם כל סוגי הצילינדרים המתקדמים ביותר.

למה בכלל צריכים להחליף צילינדר

למה בכלל צריכים להחליף צילינדר? כל הסיבות

אז למה להחליף צילינדר אתם שואלים? ישנן מספר סיבות מרכזיות הגורמות לרבים לבחור בהליך החלפת צילינדרים. הסיבה הראשונה היא רצון להתחדש עם צילינדר איכותי ובעל רמת אבטחה גבוהה יותר, הסיבה השניה היא הרגשה שהצילינדר הקיים כבר לא עובד טוב כמו בעבר וייתכן שהוא לקראת סיום ימיו המקצועיים והסיבה השלישית והשכיחה ביותר היא תקלות שונות, לדוגמה התמודדות עם דלת פתוחה שלא ננעלת או דלת נעולה שלא נפתחת. חברת מנעול ומפתח תספק לכם מנעולן סביב השעון למתן שירותי החלפת צילינדר ולהתמודדות עם כל בעיה. הליך החלפת צילינדר תקין פשוט למדי כך שרוב המנעולנים יצלחו אותו בקלות ובמהירות. התמודדות עם צילינדר תקול לעומת זאת, מצריכה מקצועיות ומיומנות. התמודדות עם דלת פתוחה שלא ננעלת נחשבת לאפשרות הפשוטה מבין השתיים מהסיבה שכל מנעולן סביב השעון יכול לבחון את כל חלקי הצילינדר מכלל צדדיו ולהתחקות אחר מקור הבעיה. במקרים רבים של התמודדות עם דלת פתוחה שלא ננעלת, מנעולן סביב השעון יצליח לזהות את מקור הבעיה ואף להתגבר עליה ללא כל פגיעה בצילינדר הקיים. אך למרות זאת, ההמלצה המקצועית של חברת מנעול ומפתח, מנעולן 24 חירום, מנעולן סביב השעון ועוד לא מעט אנשי מקצוע היא להחליף את הצילינדר הקיים בכל מקרה.

מנעולן מקצועי ידע להתמודד גם עם פריצות צילינדרים עמידים במיוחד - כך עושים את זה נכון

הסיבות לכך שחברת מנעול ומפתח ממליצה על החלפת הצילינדר הקיים הן: מבחר עשיר של צילינדרים חדשים ואיכותיים הרבה יותר מאלה שנמכרו בעבר ובעיקר החשש לתקלות חוזרות ונשנות בצילינדר ישן שכבר הספיק להוכיח שתקינותו לא בשיאה. לכן, גם אם מנעולן סביב השעון, מנעולן 24 שעות ביממה הצליח להתגבר על הבעיה ללא פגיעה בצילינדר הישן שלכם, אל תהססו להחליפו. לעומת ההתמודדות עם דלת פתוחה המאפשרת גישה נוחה לכל חלקי הצילינדר, הליך ההתמודדות עם דלת נעולה מחייבת כל מנעולן סביב השעון להתחיל בשלבי הפריצה. כיום ישנן שתי שיטות פריצה עיקריות בהן כל מנעולן 24 חירום עושה שימוש תדיר. השיטה הראשונה עדינה ללא כל פגיעה בתקינות הצילינדר הקיים בעוד השיטה השניה אגרסיבית הרבה יותר וכוללת קידוחים בנקודות אסטרטגיות והרס הצילינדר הקיים. חברת מנעול ומפתח מספקת עבורכם מנעולן סביב השעון, מנעולן 24 חירום, מנעולן 24 שעות ביממה לכל צורך, גם להתמודדות עם פריצת צילינדרים בעלי רמות אבטחה גבוהות במיוחד. לאחר תום הליך הפריצה, תידרשו לבחור את הצילינדר הטוב והמתאים ביותר עבורכם ולכן חשוב שתכירו את כל ההבדלים בין הדגמים השונים. ההבדלים המשמעותיים ביותר מסתכמים ברמת האבטחה של הצילינדרים ובאופן השימוש בהם. ישנם צילינדרים פשוטים שניתן לפרוץ בקלות הנפתחים וננעלים על ידי מפתח בלבד, ולעומתם אחרים בעלי רמות אבטחה גבוהות  במיוחד הנפתחים וננעלים על ידי מערכות מתקדמות, חיישנים או טביעות אצבע. בחרו נכון והתחדשו בצילינדר הטוב ביותר עבורכם.

052-912-8989 דילוג לתוכן