החלפת מנעול רב בריח - המנעול כבר לא משתף פעולה כתמול שלשלום? אל תהססו, מנעולן מקצועי הוא התשובה עבורכם!

אם גם אתם מרגישים שהמנעול שלכם כבר לא נפתח וננעל בקלות כפי שהיה בעבר, יכול להיות שכדאי להקדים תרופה למכה ולהחליפו. מנעולן מקצועי אשר סיים בהצלחה את כל מסלול הכשרתו וקיבל רישיון לעסוק בתחום, ידע להתמודד עם כל תקלה בכל סוגי הצילינדרים. מנעול ומפתח מספקים עבור לקוחותיהם מנעולנים מקצועיים למתן שירותי החלפת מנעולים, החלפת מנעול רב בריח והחלפת מנעול פלדלת כפי הצורך. חשוב להדגיש כי כל עולם המנעולנות עובר לא מעט שינויים ושיפורים בשנים האחרונות שבאים לידי בביטוי בייצור צילינדרים מתקדמים הנפתחים וננעלים על ידי חיישנים ומערכות מתקדמות. מעבר לכך, הצילינדרים החדשים נחשבים בעלי רמות אבטחה גבוהות יותר מהצילינדרים שנמכרו עד לפני מספר שנים בודדות, מה שמחייב כל מנעולן מקצועי לעבור השתלמויות מקצועיות בתדירות גבוהה ולהכיר לעומק את כל סוגי המנעולים החדשים ביותר. אם עד לפני מספר שנים בודדות כל מנעולן בתחילת דרכו שרק סיים את מסלול ההכשרה ללא ניסיון וללא כלי עבודה מקצועיים הצליח להשלים את כל שלבי החלפת מנעולים, החלפת מנעול רב בריח והחלפת מנעול פלדלת, הרי לנו שכיום ישנם צילינדרים שיצליחו לאתגר גם רת המנעולנים המקצועיים והמנוסים ביותר המגיעים עם כל הציוד המקצועי. לכן, מנעול ומפתח מקפידים שכל המנעולנים שהם מציעים לקהל לקוחותיהם עוברים

את כל ההכשרות הנדרשות על מנת ליישר קו עם הקידמה המקצועית. יישור קו זה עם כל צילינדר חדש ומתקדם שיוצא יבטיח לכם שירות מהיר, יעיל, מקצועי וללא כל פגיעה מיותרת בדלתות דירתכם. אז מדוע בכלל אנשים נדרשים לשירותי החלפת מנעולים, החלפת מנעול רב בריח או החלפת מנעול פלדלת?

החלפת מנעול רב בריח

מנסים לנעול את הדלת אך ללא הצלחה? מנעולן 24 שעות ביממה זמין עבורכם לכל צורך ובכל שעה

ישנן שתי סיבות מרכזיות בגינן רבים מזעיקים שירותי מנעולן מקצועי לשירותי החלפת מנעול רב בריח. הסיבה הראשונה היא התמודדות עם דלת פתוחה שלא ננעלת. התמודדות עם דלת פתוחה שלא ננעלת בדלתות פנים הדירה אינה מורכבת או מסוכנת במיוחד, מה שיאפשר לכם לדחות את הזעקתו של מנעולן מקצועי להחלפת מנעולים במספר שעות או אף ימים. אך במידה ודלת הכניסה לדירתכם, המהווה חוצץ בין שטחי הכלל לשטח פנים הדירה לא ננעלת, כנראה שתידרשו להזעיק מנעולן מקצועי למתן שירותי החלפת מנעול רב בריח באופן מיידי. מנעול ומפתח מספקים עבור כל לקוחותיהם שירותי מנעולנות 24 שעות ביממה כך שגם אם אתם מתמודדים עם כל בעיה באמצע הלילה, מנעולן מקצועי זמין לשירותכם באופן מיידי. הדרך להתמודד עם דלת פתוחה שלא ננעלת פשוטה יחסית. מנעולן מקצועי שסיים את כל הכשרתו בהצלחה ומחזיק ברישיון לעסוק בתחום ידע לבחון את כל חלקי הצילינדר מכל צדדיו ולהתחקות אחר מקור הבעיה. במקרים רבים המנעולן שלכם יצליח להתגבר על הבעיה ללא צורך בהחלפת הצילינדר הקיים אך חשוב להדגיש ולומר כי מנעולנים רבים כיום ממליצים להחליף צילינדר ישן, גם אם ניתן להתגבר על הבעיה ללא פגיעה בתקינותו. הסיבות לכך הן הסיכויים הגבוהים לתקלות חוזרות בתדירות גבוהה בצילינדר מיושן שכבר אילץ אתכם להזעיק מנעולן מקצועי וכמובן, כל יתרונותיהם של הצילינדרים החדשים והמתקדמים יותר. הצילינדרים החדשים מאפשרים לכם ליהנות מרמת אבטחה גבוהה יותר ושיפור ניכר בנוחות השימוש.

מנעולן 24 שעות ביממה
מנעולן 24 שעות ביממה

נתקעתם נעולים מחוץ לבית? מנעולן מקצועי המחזיק ברישיון לעסוק בתחום ידע לפרוץ כל צילינדר

הסיבה השנייה בגינה לקוחות רבים מתקשרים להזמין מנעולן מקצועי למתן שירותי החלפת מנעול רב בריח היא התמודדות עם דלת נעולה שלא נפתחת. אם גם אתם מוצאים את עצמכם אובדי עצות מול דלת נעולה שפשוט מסרבת להיפתח, מנעולן מקצועי הוא התשובה עבורכם. בשונה מהסיבה הראשונה שהוצגה מעלה, דלת נעולה שלא נפתחת מונעת מהמנעולן את הגישה לכל חלקי הצילינדר, מה שהופך את כל ההתמודדות למורכבת יותר. אפשרות זו מחייבת כל מנעולן להתחיל בשלבי הפריצה שגם הם מתחלקים לשתי שיטות שונות. השיטה הראשונה עדינה וידידותית ללא פגיעה בתקינות הצילינדר הקיים ולעומתה, השיטה השנייה אגרסיבית יותר וכוללת קידוחים בנקודות אסטרטגיות למטרת פגיעה בתקינותו של הצילינדר הקיים. רוב המנעולנים המעניקים שירותי החלפת מנעול רב בריח בוחרים בשיטת הפריצה השנייה שנחשבת לבטוחה ופשוטה הרבה יותר. מעבר לכך, אין כל סיבה לנסות ולשמור על תקינותו של הצילינדר הקיים, שכן ההמלצה המקצועית של מנעולנים רבים היא להחליפו בכל מקרה. מיד לאחר תום שלבי הפריצה, המנעולן שלכם ישלוף את הצילינדר התקול ויתחיל במלאכת החלפת מנעול רב בריח. מלאכת החלפת מנעול רב בריח אף היא כוללת מספר דגשים שחשוב שתכירו, אספנו עבורכם את העיקריים שבהם.

צילינדרים מתקדמים בשילוב מערכות טכנולוגיות וחיישנים לעומת צילינדרים מיושנים הנפתחים וננעלים על ידי מפתח בלבד - כל ההבדלים בין הדגמים השונים

ראשית, חשוב לדעת כי כיום יש לא מעט סוגים שונים של צילינדרים השונים זה מזה בעיקר ברמת האבטחה ובאופן השימוש. לפני שאתם בוחרים את הצילינדר החדש שלכם לשלבי החלפת מנעול רב בריח, חשוב להכיר בהבדלים המשמעותיים בין הדגמים השונים. ישנם מנעולים בעלי רמות אבטחה גבוהות במיוחד שיצליחו לאתגר גם את המנעולן המקצועי והמיומן ביותר, ולעומתם, מנעולים בעלי רמות אבטחה בסיסיות בלבד שכל מנעולן חסר ידע וכלים בתחילת דרכו יצליח לפרוץ בקלות רבה. כמו כן ישנם מנעולים הכוללים מערכות טכנולוגיות מתקדמות, חיישנים ואפשרות לקריאת טביעות אצבע לפתיחה ונעילה נוחה יותר, ולעומתם, מנעולים אחרים ופשוטים יותר הנפתחים וננעלים על ידי מפתחות בלבד. ככל שהמנעול שתבחרו יהיה מתקדם יותר, עמיד יותר ויכלול מערכות טכנולוגיות רבות, כך המחיר שתידרשו לשלם עליו יהיה גבוה יותר. לכן, מומלץ להקציב סכום מקסימלי אותו אתם יכולים להרשות לעצמכם להוציא על צילינדר ורק לאחר מכן להגיע לשלב הבחירה. מנעול ומפתח מספקים עבורכם מנעולן מקצועי ומיומן שידע להמליץ לכם על הצילינדר הטוב ביותר במסגרת התקציב שלכם.

כך תצליחו לשמור על המנעול נחדש לאורך שנים - כל הטיפים המעשיים!

לאחר שהמנעולן שלכם השלים את כל שלבי הפריצה ושלב החלפת מנעול רב בריח, חשוב שתכירו את נדרך הטובה ביותר לשמור על תקינותו של המנעול לאורך שנים ארוכות. הסיבות המרכזיות בגינן רבים נדרשים לשירותי החלפת מנעול רב בריח הן איבוד מפתחות, שבירת המפתחות בפנים המנעול או חוסר הצלחה להכניס את המפתח עד למקומו בפנים המנעול. במטרה להתמודד עם איבודי מפתחות, חשוב לבחור מקום קבוע בו תניחו את המפתח מיד בתום השימוש בו. לאחר מספר ימים רצופים שתקפידו על כך, הפעולה תהפוך להיות טבעית וכמעט בלתי רצונית, מה שיחסוך לכם לא מעט מפתחות אבודים. באשר לסיבה השניה, במטרה להתמודד עם שברי המפתחות, חשוב להבין שהמפתחות הרבה יותר עדינים ממה שאתם חושבים ולכן צריך להקפיד לעשות בהם שימוש עדין ולהימנע לחלוטין מהישענות עליהם. באשר לסיבה השלישית, חוסר ההצלחה להכניס את המפתח למקומו נובע מהצטברות של לכלוכים רבים בפנים הצילינדר. במטרה להימנע מכך, חשוב לוודא שאתם עושים שימוש במפתחות נקיים בלבד וכך תצליחו לשמור על המנעול החדש שלכם תקין לאורך שנים.

עוד משהו מעניין על: החלפת צילינדר רב בריח

052-912-8989 דילוג לתוכן