החלפת מנעול פלדלת - כל השינויים בעולם המנעולנות והדרך ממנעולים מיושנים לכאלה הנפתחים בעזרת חיישנים וטביעות אצבע!

לקוחות רבים מזעיקים מנעולן מקצועי למתן שירותי החלפת מנעול פלדלת שהחליט להפסיק לעבוד. באשר לסיבות השכיחות ביותר הגורמות לצילינדרים לבלאי מהיר עד הרס גמור נעסוק מטה, כעת חשוב להדגיש ולומר כי במידה וגם אתם מתמודדים עם מנעול שמתחיל לעשות בעיות, מומלץ להקדים תרופה למכה להזעיק מנעולן מקצועי למתן שירותי החלפת מנעול פלדלת. כל מנעולן מקצועי המציע את שירותי החלפת מנעולים, החלפת מנעול פלדלת והחלפת מנעול רב בריח, חייב לעבור הכשרה מקצועית מוקפדת המקנה לו את כל הידע המקצועי והכלים הנדרשים להתגבר על כל בעיה. בתום הליך ההכשרה המנעולן מקבל רישיון לעסוק בתחום ולהציע את שירותיו בתור מנעולן מקצועי. מנעול ומפתח מספקים לכל לקוחותיהם מנעולנים מורשים שסיימו בהצלחה את כל מסלול ההכשרה ועוסקים בתחום במקצועיות רבה. אך חשוב לדעת שבשנים האחרונות עולם המנעולנות עובר לא מעט שינויים ושיפורים תמידיים. אם בעבר כל מנעולן מתחיל שרק סיים מסלול הכשרה ללא ניסיון וכלים מקצועיים הצליח להתגבר על כל צילינדר, הרי לנו שכיום ישנם צילינדרים בעלי רמות אבטחה גבוהות במיוחד שיצליחו לאתגר אף את המנעולנים המקצועיים ביותר. לכן, מנעול ומפתח מקפידים שכל המנעולנים שלהם יעברו השתלמויות מקצועיות להיכרות מעמיקה עם כל הצילינדרים החדשים בעלי רמות האבטחה הגבוהות ביותר. היכרות מעמיקה עם כל סוגי הצילינדרים תבטיח שכל מנעולן מקצועי יגיע מצוייד עם כל הידע והכלים להתגבר על כל בעיה במהירות, ביעילות, במקצועיות וללא כל פגיעה מיותרת.

החלפת מנעול פלדלת

מדוע מחליפים את הצילינדר הישן גם אם ניתן להתגבר על הבעיה ללא פגיעה בתקינותו? כל הסיבות שאתם חייבים להכיר

הסיבות השכיחות ביותר שגורמות ללקוחות רבים להרים טלפון ולהזמין מנעולן מקצועי למתן שירותי החלפת מנעולים, החלפת מנעול פלדלת והחלפת מנעול רב בריח הן התמודדות עם דלת פתוחה שלא ננעלת או התמודדות עם דלת נעולה שלא נפתחת. מנעולן מקצועי ומוסמך המתבקש להתמודד עם דלת פתוחה שלא ננעלת יכול לראות את כל חלקי הצילינדר מכלל צדדיו, מה שמאפשר לו להתחקות אחר מקור הבעיה ולהתגבר עליה ללא פגיעה בתקינות הצילינדר הקיים. אך גם אם המנעולן שלכם אכן הצליח לחסוך את שירותי החלפת מנעולים, החלפת מנעול פלדלת או החלפת מנעול רב בריח, חשוב לדעת כי ההמלצה המקצועית של מנעולנים רבים היא להחליף את הצילינדר הישן בכל מקרה. ישנן שתי סיבות מרכזיות להמלצה זו והן הסיכויים הגבוהים לתקלות חדשות שיחזרו שוב ושוב בצילינדר ישן שכבר הוכיח את חוסר תקינותו בעבר וכמובן הצילינדרים החדשים הקיימים כיום. כפי שהזכרנו מעלה, הצילינדרים הנמכרים כיום איכותיים יותר ובעלי רמות אבטחה גבוהות הרבה יותר ולכן מנעולן מקצועי ממליץ ללקוחותיו להחליף את הצילינדר הישן ולהתחדש עם אחד חדש ואיכותי יותר. מנעול ומפתח מספקים לכל לקוחותיהם את המנעולנים המקצועיים ביותר המגיעים מצוידים עם צילינדרים חדשים להתקנה מיידית. לעומת שלבי ההתמודדות עם דלת פתוחה שלא ננעלת, התמודדות עם דלת נעולה שלא נפתחת דורשת הרבה יותר.

מנעולן מקצועי ידע לפרוץ כל צילינדר
מנעולן מקצועי ידע לפרוץ כל צילינדר

גיליתם שאיבדתם את המפתחות ואתם אובדי עצות מול דלת נעולה? מנעולן מקצועי ידע לפרוץ כל צילינדר!

אם גם אתם הגעתם לפתח הדלת באמצע הלילה וגיליתם שהמפתחות אבדו ולא נותרו עוד מפתחות חלופיים, מנעולן מקצועי הוא התשובה הטובה ביותר עבורכם. מנעול ומפתח ישמחו לסייע לכם להתמודד עם כל צורך ובכל שעות היממה. מנעולן מקצועי שיגיע להתמודד עם דלת נעולה שלא נפתחת, לא יצליח לבחון את הצילינדר מכלל צדדיו, כמו בהליך ההתמודדות עם דלת פתוחה שלא ננעלת, מה שיחייב אותו להתחיל בשלבי הפריצה. שלבי הפריצה כוללים שתי שיטות מרכזיות בעזרתן רוב ככל המנעולנים מצליחים להתגבר על כל צילינדר ולהשלים את שלבי החלפת מנעול פלדלת. השיטה הראשונה ידידותית ועדינה ללא כל פגיעה בתקינותו של הצילינדר הקיים ולעומתה, השיטה השנייה אגרסיבית הרבה יותר וכוללת מספר קידוחים לנקודות אסטרטגיות הפוגעים בתקינות הצילינדר ומאפשרים לפתוח את הדלת. רוב המנעולנים בוחרים בשיטה השנייה הכוללת קידוחים מכמה טעמים. ראשית, שיטה זו נחשבת לפשוטה ומהירה הרבה יותר. שנית, שיטה זו תמיד עובדת כך שלא נדרשת יכולת אבחון מיוחדת של מקור התקלה ושלישית, לא קיים צורך לשמור על תקינותו של הצילינדר הקיים, כי כפי שהזכרנו מעלה, ההמלצה המקצועית של מנעולנים רבים היא להחליפו, גם אם הוא לא נפגע בכלל בכל שלבי הפריצה.

מצילינדר ישן שניתן לפרוץ ללא ידע מקצועי או כלים מיוחדים ועד צילינדר שיאתגר את טובי המנעולנים עם הציוד המקצועי ביותר - כל ההבדלים בין הצילינדרים השונים

אז רגע לפני שאתם מחליטים להתחיל בהליך החלפת מנעול פלדלת, חשוב שתכירו את כל ההבדלים המשמעותיים ביותר בין הדגמים השונים של הצילינדרים. בשנים האחרונות חלו לא מעט שינויים ושיפורים בכל עולם המנעולנות שבאים לידי ביטוי בעיקר ברמת האבטחה ובאופן השימוש. ישנם צילינדרים בעלי רמות אבטחה גבוהות במיוחד שיצליחו לאתגר כל מנעולן מקצועי ככל שיהיה, ולעומתם לא מעט סוגי צילינדרים בעלי רמות אבטחה בסיסיות, עליהם כל מנעולן מתחיל ללא ניסיון יצליח להתגבר במהירות. כמו כן, כיום יש לא מעט צילינדרים מתקדמים הכוללים מערכות טכנולוגיות, חיישנים וטביעות אצבע המסייעים לפתיחה ונעילה נוחה במיוחד, ולעומתם צילינדרים רבים אחרים פשוטים הנפתחים וננעלים על ידי מפתחות בלבד. ככל שהצילינדר שתיבחרו יכלול מערכות טכנולוגיות מתקדמות יותר ורמת אבטחה גבוהה יותר, כך המחיר שלו יהיה גבוה יותר. לכן, לפני שאתם בוחרים את הצילינדר הטוב ביותר עבורכם, מומלץ לקבוע סכום מקסימלי אותו אתם יכולים להוציא לטובת הליך החלפת מנעול פלדלת. מנעול ומפתח מספקים לכם מנעולנים מקצועיים ללא פשרות כך שהם ידעו להתאים עבורכם את הצילינדר הטוב ביותר במסגרת התקציב.

הזעקתם מנעולן מקצועי ובחרתם צילינדר חדש ומותאם עבורכם? כך תדעו לשמור עליו לאורך שנים

לאחר השלמת כל שלבי הפריצה וכמובן החלפת מנעול פלדלת, חשוב שתכירו מספר טיפים מעשיים שיסייעו לכם לשמור על תקינותו של הצילינדר החדש לאורך שנים. הסיבות השכיחות ביותר בגינן אנשים נדרשים להחליף צילינדר הן: איבוד מפתחות, שבר המפתחות וחוסר הצלחה להכניס את המפתח למקומו המדויק. אם גם אתם מקפידים לאבד מפתחות בתדירות גבוהה, הטיפ הבא הוא עבורכם. כל שאתם נדרשים לעשות זה לבחור מקום קבוע בו תניחו את המפתחות מיד בתום השימוש בהם. הקפדה על כל באופן רציף ובמשך מספר ימים תגרום לכם לבצע את הפעולה באופן אוטומטי וכמעט בלתי רצוני, מה שיחסוך לכם אבדות רבות של לא מעט מפתחות בעתיד. באשר לשבר המפתחות, חשוב להדגיש כי הם הרבה פחות עמידים וחזקים ממה שהם נראים. לכן, הקפידו לעשות בהם שימוש עדין ככל הניתן והימנעו לחלוטין מהישענות עליהם בהיותם מוכנסים לפנים הצילינדר. באשר לסיבה השלישית והאחרונה, חוסר ההצלחה להכניס את המפתח למקומו מה שמונע מהמנעול להינעל או להיפתח, חשוב לדעת כי הסיבה המרכזית לכך נובעת מהצטברות של לא מעט לכלוכים בפנים הצילינדר. הלכלוכים חודרים לאחר שימוש במפתחות מלוכלכים ולכן חשוב להקפיד לעשות שימוש במפתחות נקיים בלבד. גם אבק בלבד מצטבר אט אט ופוגע בתקינותו של הצילינדר. הקפידו על כל הטיפים הללו והצליחו לשמור על המנעול החדש שלכם תקין לאורך שנים ארוכות.

עוד משהו מעניין על: החלפת צילינדר פלדלת

052-912-8989 דילוג לתוכן