החלפת מנעול לדלת - רוצים להתחדש עם צילינדרים מתקדמים המאפשרים פתיחה ונעילה על ידי טביעת אצבע בלבד? הנה כל מה שחשוב שתכירו!

בשנים האחרונות כל עולם המנעולנות עובר לא מעט שינויים ושיפורים תמידיים הגורמים לרבים כיום לבחור להחליף את הצילינדר הישן בדלתות דירתם בצילינדרים חדשים, עמידים ומתקדמים. אז אם גם אתם מרגישים שהצילינדרים בדלתות דירתכם כבר עשו את שלהם, הם כבר לא נפתחים וננעלים באותה מהירות כמו בעבר או סתם מתחשק לכם ליהנות מצילינדרים מתקדמים ונוחים לשימוש הכוללים מערכות מתקדמות, חיישנים או טביעות אצבע, מנעולן מקצועי הוא התשובה עבורכם. חשוב להדגיש ולומר כי הליך החלפת מנעול לדלת מחייב את המנעולן שלכם לעבור הכשרה מקצועית מקיפה המקנה לו את כל הידע המקצועי והכלים להתמודד עם פירוק הצילינדר הקיים והרכבה מוצלחת של הצילינדר החדש. לאחר תום מסלול ההכשרה בהצלחה, המנעולן מקבל רישיון לעסוק בתחום ורשאי להציע את שירותיו בהתמודדות עם החלפת מנעול לדלת, החלפת מנעול רב בריח, החלפת מנעול פלדלת, החלפת צילינדר לדלת עץ וכמובן שירותי פריצה במידת הצורך. מנעול ומפתח מציעים לכלל לקוחותיהם מנעולנים מקצועיים ומנוסים שעברו את כל מסלול הכשרתם בהצלחה.

החלפת מנעול לדלת

לא כל מנעולן ידע להתמודד עם כל סוגי הצילינדרים - כך תבחרו את המנעולן הנכון

השינויים הרבים בעולם המנעולנות באים לידי ביטוי בעיקר בשיפור רמות האבטחה ובשיפור נוחות השימוש. אם עד לפני מספר שנים כל מנעולן מתחיל בתחילת דרכו ללא ניסיון, ידע רחב וכלים מקצועיים הצליח להתמודד בהצלחה עם הליכי פריצה, החלפת מנעול לדלת, החלפת מנעול פלדלת, החלפת מנעול רב בריח וכן החלפת צילינדר לדלת עץ בקלות רבה, הרי לנו שכיום ישנם צילינדרים בעלי רמות אבטחה גבוהות במיוחד שיצליחו לאתגר אפילו את המנעולנים המקצועיים והמנוסים ביותר. לכן, מנעול ומפתח מקפידים על השתלמויות מקצועיות בתדירות גבוהה בכדי שכלל המנעולנים ילמדו להכיר לעומק את כל הצילינדרים החדשים והמתקדמים ביותר. מנעולן מקצועי ככל שיהיה, שעבר את מסלול הכשרתו לפני מספר שנים ומאז לא יישר קו עם הקידמה המקצועית, עלול למצוא את עצמו מתמודד עם צילינדר בעל רמות אבטחה גבוהות במיוחד, מה שעלול לפגוע בהצלחתו להתגבר על כל בעיה. מעבר לשיפורים הרבים ברמות האבטחה של הצילינדרים, כיום ישנם צילינדרים מתקדמים במיוחד הנפתחים וננעלים על ידי חיישנים, מערכות טכנולוגיות מתקדמות, טביעות אצבע ועוד. מנעולן המכיר את כלל החידושים ידע להשלים את כל שלבי החלפת מנעול לדלת, החלפת מנעול רב בריח, החלפת מנעול פלדלת, החלפת צילינדר לדלת עץ ופריצת כל הצילינדרים בהצלחה.

להתמודד עם כל סוגי הצילינדרים

מרגישים שהמנעול מתחיל לעשות בעיות? הזמן להחליף אותו!

הסיבות השכיחות ביותר בגינן לא מעט אנשים אנשים נדרשים לסיועם של מנעול ומפתח לשירותי החלפת מנעול לדלת הן: רצון לחדש צילינדרים במטרה ליהנות מנוחות השימוש או מרמות אבטחה גבוהות יותר, התמודדות עם דלת שלא ננעלת או לחילופין, התמודדות עם דלת שלא נפתחת. האפשרות של רצון לחדש את הצילינדרים הישנים על אף היותם תקינים יעשו למנעולן שלכם חיים קלים. כל שהוא נדרש לעשות זה פשוט לפרק את הצילינדרים הקיימים ולהתחיל בשלבי החלפת מנעול לדלת. לעומת זאת, התמודדות עם דלת פתוחה שלא ננעלת תצריך מהמנעולן שלכם לבחון היטב את הצילינדר מכלל צדדיו ולנסות להתחקות אחר מקור הבעיה. האפשרות לבחון את הצילינדר מכלל צדדיו ברוב המקרים תאפשר למנעולן לאתר את מקור הבעיה ולעיתים אף להתגבר עליה ללא פגיעה בתקינות הצילינדר הקיים. מנעול ומפתח ממליצים לכל לקוחותיהם להחליף את הצילינדר הקיים במקרה זה, גם אם תקינותו לא נפגעה כלל. הסיבות לכך הן: מבחר עשיר של מנעולים חדשים, עמידים, איכותיים ומתקדמים במחירים נוחים וכמובן החשש לתקלות חוזרות ונשנות בצילינדר ישן שכבר הספיק להוכיח שתקינותו אינה במיטבה.

כל מה שחשוב שתכירו על שלבי הפריצה ועל כל ההבדלים בין סוגי הצילינדרים השונים

האפשרות השלישית, התמודדות עם דלת נעולה שלא נפתחת נחשבת למורכבת ביותר. לפני שהמנעולן שלכם יגיע לשלב החלפת מנעול לדלת, הוא חייב לפתוח אותה באחת משתי שיטות הפריצה הקיימות. השיטה הראשונה ידידותית ואינה כוללת פגיעה בתקינותו של הצילינדר בעוד השיטה השנייה אגרסיבית יותר וכוללת קידוחים בנקודות אסטרטגיות להרס הצילינדר הקיים ופתיחת הדלת. רוב כלל המנעולנים הנדרשים להשלים את שלבי החלפת מנעול לדלת, בוחרים בשיטה השנייה הנחשבת לפשוטה, יעילה ומהירה יותר. מעבר לכך, ההמלצה המקצועית של מנעול ומפתח ועוד לא מעט מנעולנים מקצועיים היא להחליף את הצילינדר הקיים גם אם ניתן לשמור על תקינותו, מה שמסיר מהמנעולן שלכם את הצורך לנסות ולשמור על צילינדר תקין ללא פגע. מיד עם תום הפריצה, מנעולן מקצועי יעבור לשלב החלפת מנעול לדלת. הליך החלפת מנעול לדלת כולל מספר דגשים חשובים שכדאי שתכירו. ראשית, לפני שאתם בוחרים בהליך החלפת מנעול לדלת, חשוב שתכירו את ההבדלים בין סוגי הצילינדרים השונים. ההבדלים המשמעותיים ביותר בין כלל הדגמים מסתכמים ברמות האבטחה ובנוחות השימוש. ישנם צילינדרים מתקדמים ועמידים במיוחד הכוללים מערכות טכנולוגיות ואפשרויות פתיחה ונעילה על ידי חיישנים או טביעות אצבע, ולעומתם, צילינדרים פשוטים יותר בעלי רמות אבטחה בסיסיות הנפתחים וננעלים על ידי מפתח בלבד. ככל שרמות האבטחה גבוהות יותר וכן השימוש הטכנולוגיה מתקדמת יותר, כך תידרשו לשלם מחירים גבוהים יותר עבור הצילינדר. לכן, מומלץ להקציב סכום אותו תהיו מוכנים לשלם עבור הליך החלפת מנעול לדלת ורק לאחר מכן לבחור את המנעול הטוב ביותר במסגרת התקציב שלכם. מנעול ומפתח יספקו לכם מנעולנים מקצועיים שידעו להתגבר על כלל השלבים במהירות, ביעילות ובמקצועיות רבה.

עוד משהו מעניין על: החלפת צילינדר פלדלת, החלפת מנעולים, החלפת צילינדר בדלת

052-912-8989 דילוג לתוכן